Gravid i Göteborg 2013
Äldre tål ofta kemo bättre än yngre.
Jag vet inte vad det är för typ. Men den sprider sig. Men hoppas den biter på det så hon är kvar några år till...
Ja jag vet inte vart alla är. Det har verkligen dött. Jag har mycket och tänka på men jag tittar in.
Hmm det låter lite konstogt att dom bara skickar runt dig med telefon. Du ska ju inte gå löngre än 14 dar över. Det ska bokas in hos mvc ju..jag hade ringt min mvc igår och skällt. Du ska inte gå längre än du behöver.
Vill önska alla ett gott nytt år!
Vad har hänt med tråden? Här är stendött. Finns d en annan tråd som e likadan?
Även om här är dött så skriver jag ändå.
nu är hon 6½ månad, och denna fasen/steget hon är i är int eroligt för fem öre. Bara gnäll, maten går ok, sömn är oroligt. Jag hoppas denna fasen snart är över och man får tilbaka en glad och harmonisk bebis igen för jag rycker snart mitt hår av detta. Man märker ju vem som bestämmer i denna familjen...
Fast klart hon känner väl av min oro för mamma och annat. Får väl försöka inte vara sån hysterisk mamma, men det är inte lätt detta.
Snart dags för större stolen i bilen då hon sitter själv nu, krypa och det har inte kommit, men det kan man ju inte påverka. Kommer väl när det kommer.
Gjorde premiären på ÖF Idag med. Det verka hon gilla. Men kvällarna är som när hon var nyfödd. Hemska. Inget passar och jag e helt slut.
Provar med och ge henne gröt som sista mål.då välling inte går. Och hon vill inte äta.ersättningen på kvällen just nu. Jag vet ijtr vad som händer vår goa bebis. Hon är ett monster just nu. Vill detta.går över!!
[quote=72385955][quote-nick]MissKaos skrev 2014-01-31 10:48:45 följande:[/quote-nick]Utvecklingsfas?
Ja tror d. Den e hemsk bara. Börjae nog lugna sig peppar peppar