Inlägg från: SusannneL |Visa alla inlägg
  • SusannneL
    solskenstjejen skrev 2013-06-27 19:27:25 följande:
    Vilket sammanträffande med så många som bor/bott i angered :)
    Vi bor i hus i Fjällbruden men innan barnen kom så bodde vi både på grönan och glimmen. Jag flyttade hit för 10 år sen när jag träffade mannen. han är uppvuxen i ang c. Själv är jag uppvuxen en bit norr om gbg ute på landet.

Teddy: jag har inte brytt mig om att gå till någon sjukgymnast. Har ett kontorsjobb (tack o lov) så jag sitter ner hela dagen.

Susanne: vart i rannebergen bor du?
    Fjällgrönan Tungan uteNu blev man ju nyfiken på om man känner igen varann! haha
  • SusannneL
    TeddyGirl82 skrev 2013-06-27 19:06:26 följande:
    Haha vad kul. Jag e från tlanda men mannen e född i rannebergen.
    Vi har träffats Flört
  • SusannneL

Vi valde en Emmaljunga edge duo! :)

Tänkte lägga upp bild men de gick visst inte genom mobilen..

• SusannneL
    Dannii B skrev 2013-07-01 12:46:46 följande:
    Har inte haft en tanke på att vattnet faktiskt kan gå när man sover. Med sonen blev jag väckt av ett "kluckande" ljud från underlivet. Hoppade upp ur sängen som en gasell och då var det fritt fall som gällde. Min mans reaktion var ändå den bästa. Man ville ju inte chockväcka stackarn så jag väste lite lätt fram att vattnet gått. Ca 3 ggr.. varpå han tillsist vaknar till och säger: spillde du mkt vatten? ? Hahh...MITT VATTEN HAR GÅTT.. - Vad ska jag göra???? - Vet inte.. kom hit och försök fånga upp det vettja.. - Döööhhh HÄMTA HANDDUK... Han trodde jag hade spillt dricksvatten och fattade inte riktigt varför han blev väckt. Får väl börja bädda med plastfrotte.. Hahaha..sicken grej

Vilken rolig historia ;D
  • SusannneL
    Chickie skrev 2013-07-02 11:17:58 följande:
    Hej!

Får man vara med här? Väntar andra barnet i september - min dotter kommer då att vara 3 år.

Jag letar lite efter folk som bor i östra Göteborg som man kan träffa på fika osv - finns inga föräldragrupper för omföderskor här tyvärr och ingen jag känner kommer att vara föräldraledig samtidigt.

Hoppas ni alla mår bra i era graviditeter!

Alla får vara med!

Vart bor du? :)
  • SusannneL

Är det bara jag som inte har städ & fix nojja under graviditeten?

Känner mig som en dålig människa.

Har massa att ordna med här hemma men har ingen lust :/

Skulle ordnat med rensning under tiden jag varit hemma från jobbet (sen 1maj) men har mer eller mindre inte fått nåt gjort! :/

• SusannneL

Vi flyttar till kviberg till våren! :D

Chickie skrev 2013-07-02 13:13:52 följande:
    Tack för välkomnandet, härligt :)

Jag bor i östra Göteborg, nära Kviberg. Någon i närheten? 

Apropå städnoja så minns jag att jag dammsög hela huset dagen före jag födde första dottern, så typiskt som man läser om överallt :D Ingen städnoja finnes ännu dock hehe....  

• SusannneL

Nu är det nära! :D

TeddyGirl82 skrev 2013-07-03 06:11:27 följande:
    Inget på G ännu i alla fall...tippar på helgen  

• SusannneL

Där dom bygger dom nya lägenheterna :)

MissKaos skrev 2013-07-03 08:47:24 följande:
    Välkommna!

Var?

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013