Gravid i Göteborg 2013
Nääää nu e livet alldeles för tråkigt. Man vågar inte planera nånting. Nu får nåt hända!!!
Nääää nu e livet alldeles för tråkigt. Man vågar inte planera nånting. Nu får nåt hända!!!
Nån som har nåt bra tips på skydd till sängen om vattnet skulle gå när man ligger i sängen?
Hujedamig vilken dag!
Är helt slut nu. Har flängt runt både till Plantagen, Bäckebol köpcenter och sedan Ikea...
Nu har vi iaf köpt en byrå så bebisen kan ha sina kläder någonstans. Köpte även den del buskar och blommor som sedan planterats i trädgården. Det känns i hela kroppen att jag varit igång idag, ont nästan överallt...
Imorgon ha vi bestämt att åka till Liseberg också, får hoppas man är lite piggare tills dess.
Såg att ni pratat vagn...Vi köpte en begagnad på Blocket. En Brio (Happy tror jag...) men hårdlift och inga lufthjul. Jag kommer ju gå en del i skogen runt sjön (Mölnesjön) och har haft lufthjul på tidigare vagnar och alltid lyckats få punkterting nångång så nu valde vi bort det.
Teddygirl: Vi har plastad frotte i vår säng. Det borde funka om vattnet går. Vi har det pga att barnen ibland (ganska ofta) kommer upp till oss på natten och ibland händer det en olycka.
Ikea har "dra på" lakan i plastad frotte och olika storlekar
Händer ingenting här..ingen värk eller nånting..
Har börjat höra ett knäppande från magen, som när lederna knakar till. Stackarn redan dåliga leder där inne. Är lite läbbigt men säkert inget att oroa sig för.