Inlägg från: Snultan |Visa alla inlägg
  • Snultan

Gravid i Göteborg 2013

Idag ska jag träffa narkosläkaren o prata om ryggbedövningen och även lämna ett blodprov som e standard vid operationer.

Tänk att imorgon vid den här tiden ligger jag på op bordet o tar ut en liten bebis helt otroligt!!!!

Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!
  • Snultan

Haha åh typiskt.

• Snultan

Åh va gott med bullar

Ni får ha det så trevligt på fredag

Skriver igen när bebben e ute o så

• Snultan

Tack tack

Sitter o dricker mitt te nu o försöker ladda upp. Hur man nu gör det.. hade en sån konstig dröm att min sambo lämnade sjukhuset precis innan op för att gå å bada med min lillebror. Jag va jättearg haha!

Kl 7 ska vi va på sjukhuset o op är typ 8.30 om inget annat händer.. kommer med uppdatering sen

• Snultan
    MissKaos skrev 2013-10-02 18:03:48 följande:
    Jag har så ont i nedanför skulderbalden, i ryggmusklerna. Känns som om jag går sönder. Funderar på om det är inflamerat eller ngt. Kan ju inte ta en värtabl med antiinflamatorisk verkan heller AJ!! Medlidande, eller förslag på bot, någon? Har massage inbokat Nästa fredag. Önskar det vore imorgon! Ska gå till gymmet imorgon och se om det hjölper att värma upp lite träna musklerna försiktigt och stretcha dom!

Åh aj. Jag har samma eller just i skuldran mot axeln. Gör så galet ont. Mycket ondare än snittet haha :-P jag väntar på nån starkare smärtlindring nu, man ligger ju trots allt på sjukhus sen blir det att boka tid för en massage!
  • Snultan

Igår 09.14 kom lilla Matheus till världen 3050gram 49 cm. Allt har gåt jättebra! O vi alla mår bra. Op team här på Mölndal har var fantastiska. Vi får förhoppningsvis åka hem rredan imorgon längar!! Saknar min vovve o har mamma o syster på besök (de bor i sthlm)

• Snultan

Tack så mycket lägger upp bild sen när vi e hemma

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013