Inlägg från: Dannii B |Visa alla inlägg
  • Dannii B

Gravid i Göteborg 2013

Ligger kvar på Mölndal. . har sådana goa eftervärkar så jag tror jag avliiiider. Tänker på gårdagen..hur fort allt gick och på den stackars bm som trodde att jag bara var i öppningsfasen när hon skulle sätta ctg. Stiiila dig sicken stress det blev på henne när jag sa att jag måste nog krysta nu döh. Det blev ingen pilatesboll eller lavemang. Inte heller lustgas... Helt otroligt hur människo kroppen funkar. Nä dags för kvällsfika sen har jag några timmars sömn att ta igen. Vi höres morsor..

• Dannii B
    SusannneL skrev 2013-07-23 11:18:52 följande:
    Trött på mina extra kilon! Orkar ju ingenting utan att knän,fötter & rygg värker :'( Njuta av vädret går inte heller när man sväller upp som en ballong! :(

FÖRSTÅR DIG... såg mig själv i spegeln och undrade vad fasen det var. Oj...min spegelbild Det är nu den långa vägen tillbaka börjar. .. Tack gode gud för den som uppfann nappen.. mina taxöron är sååå misshandlade så man vet inte längre vad som är bröstvårta eller bröstgård.. tack för den televerket
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-25 16:21:11 följande:
    Varför kan dom inte ha samma överallt? Alla säger olika typ. Men vi har vant henne och sova själv för framtida sömntimmar. Usch jag har feber igen. Får d när jag inte går rätt mängd sömn. Mycket idag. När tilde sov fick vi besök och då kunde jac inte sova. Fyller ju år idag så alla ringer och messar hela tiden. Får hoppas d går över.

GRATTIS får man väl säga då. Fyller själv år i morgon. Varför kommer de med olika direktiv hela tiden för?? På sjukan hade de stora affischer där de manar till samsovning..det är ju så himla mysigt oxå. Kan inte fatta att det redan gått 4 dagar sen hon föddes. Varje dag sker det nån förändring. Nu är det "bara" namnet kvar. .. många förslag men det ska ju passa henne oxå.
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-26 18:31:47 följande:
    Grattis på födelsedagen Danii B

Thanx T-Girl82
  • Dannii B
    SusannneL skrev 2013-07-27 00:48:37 följande:
    Då var man 1år äldre! Hade varit kul om kotten ville komma ut på min födelsedag ;D

Grattis...här var vi några som både fick och fyllde år.. kul
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-27 07:07:43 följande:
    Håller mina tummar hehe. Grattis här med. Måste ju visa min lilla skatt för er.   

Jättefin tjej...
  • Dannii B

Grattis alla som fått smått... Lycka till med igångsättningen Lilla Loppan. Usch... jag är helt med på att inte ha fler barn men när man sitter med dyrgripen i famnen så riktigt hugger det i mammahjärtat. Vet att det går över sen när de blir mer självgående. Tror det är hela grejen med att känna sig " behövd" som spökar. Tänker. .jag e ju bara 31...kanske när jag e 35.. men vem orkar börja om och så håller jag på. !!!!!!!!!!!! 20 kg att bli av med..tack som fan foglossning...har ett sötsug som inte är av denna värld Står emot med allt jag har..måste hitta ngt som tar bort det. Tips? ???

• Dannii B
    LillaLoppanT skrev 2013-07-30 21:22:47 följande:
    Det kom igång av sig självt! Vaknade strax innan sex av en värk. 10.44 föddes Freja! 3325g 51cm
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Wheey..GRATTIS vad kul att det gick av sig självt..
  • Dannii B

Min skrutt äter och sover....skiter. Inte mkt vakentid. Hade bvc här på besök. .. hon har sen vi lämnade bb gått upp 370g. Har en baddare på 4 kilo...ändå är hon så liten och skör i mina ögon. Ska verkligen bli kul att ses när alla har fått.

• Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-08-01 16:58:37 följande:
    Hehe men dom ska vara goa och runda.

Jo förvisso. . bara hon inte blir som sonen..han var TJOCK.. förvånas än idag att stackarn kunde andas. Såg ut som Buddha×2 Med 1:a barnet så köpte jag ett par skitfula men ack så bekväma " bh" på apoteket de ser ut som brynjor i kids size typ. De sover jag i..aslätt att bara dra över tuttarna när man ammat färdigt på natten. Sportbh borde nog oxå funka. Men sicka meloner man har fått. Nu är de värre än någonsin. Efterbilderna lär inte vara nådiga. Får nog "fixa" dem eftrr allt detta
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013