• elonpelon

En man och hans fruar, någon som ser det ?

Jag brukar se på serien "En man och hans fruar" på TCL. Någon som har följt det från början ? Jag har inte gjort det, utan började kika först för ett tag sedan på det. Tycker att det är intressant att följa. Någon som vet varför Meri inte kan bli gravid ? Hon har ju en dotter som är 16, men sedan talar de ju om att låta någon vara surrogat åt henne, men hon är inte så sugen på det. Behöver tänka säger hon och behöver tid, men varför kan hon inte få själv ?

• Svar på tråden En man och hans fruar, någon som ser det ?
  • Carr0n

Jag har sett nästan alla avsnitt, har ett par kvar bara.

Hon har bara inte blivit gravid. Dom har tittat upp både henne och honom, men det är inget fel på någon utav dom. Det har bara inte skett. Hon glädjer sig hellre åt hennes systerfruars barn.
    Hon blir frågad i ett avnitt om hon vill att dom ska göra IVF, men det vill hon inte.  

• elonpelon

Carr0n....vilket avsnitt är det senaste och när sänds det ? De har ju börjat sända reprisavsnitt nu, så det bara rör ihop sig. Vilken tid visar de det allra senaste och vilka dagar ? Vad tycker du annars om levnadssättet ?
    Han lär ju ha fart på sina ;)  

• Carr0n

Jag vet faktiskt inte när det sänds här i Sverige. Jag ser på amerikanska Netflix, där finns alla avsnitt tillgängliga.

Levnadssättet, ja vad ska man säga där. Dom verkar ju helt underbara personer och som man lever i en vardag så är det ju många fördelar med att våra så många som delar på sysslor, tar hand om varandras barn, fler som kan bidra med pengar och sånt.

Det som tar emot är ju att man får se sin partner visa intresse och älska med en annan kvinna. I mångas ögon är det ju otrohet, likaså mina. Det är väl det enda negativa, kan komma mycket avundsjuka och sånt ut av det.

Men att andra tycker det är ok har jag inga problem med. Dom gör ingen ont och barnen far inte illa, så jag tycker det borde vara upp till var och en om man vill leva ihop med flera män eller fruar.

Det är faschinerade att se iaf

Vad tycker du själv?          

• Den vita staden

De nya avsn. sänds Onsd. kvällar kl. 21 på TLC.

Communist until you get rich;Feminist until you get married;Atheist until the plane starts falling..
  • elonpelon

Den vita staden....tack, då vet jag

Mysmumla ??

Carron...tycker som du.   

• soffliggaren

Jag kollar ibland men jag har missat en sak och det är om utredningen.

Vad är det om och var det en av anledningarna till flytten ? Jag såg idag då hade dom halloween firande och då hade pappan råkat ringa polisen och då nämnde en av kvinnorna utredningen, igen.

• elonpelon

soffliggaren....jag undrar lite också, för jag har heller inte sett alla. Polisen åkte förbi stup i kvarten utanför huset/husen, men jag har inte fattat varför ??

Såg onsdagens avsnitt, och känner med Meri, hon har ett tufft beslut att fatta nu.  

• Betty Boop

Åh, man kanske ska slå till o skaffa Netflix! Jag brukar kolla på TLC men i bland missar man ju. Är serien textad på Netflix?

• elonpelon

Betty Boop...jag kollar också på TLC ochmissade avsnittet i onsdags. Såg du det ?

• Betty Boop
    elonpelon skrev 2013-03-17 22:51:59 följande:
    Betty Boop...jag kollar också på TLC ochmissade avsnittet i onsdags. Såg du det ?

Jag missade det tyvärr.

• Carr0n
    Betty Boop skrev 2013-03-17 21:33:27 följande:
    Åh, man kanske ska slå till o skaffa Netflix! Jag brukar kolla på TLC men i bland missar man ju. Är serien textad på Netflix?
    TLC finns inte på svenska Netflix, då måste man skaffa sig det amerikanska. Det är inte textat.
  • BeanBag
    soffliggaren skrev 2013-02-28 17:19:58 följande:
    Jag kollar ibland men jag har missat en sak och det är om utredningen.

Vad är det om och var det en av anledningarna till flytten ? Jag såg idag då hade dom halloween firande och då hade pappan råkat ringa polisen och då nämnde en av kvinnorna utredningen, igen.
    Om ni menar utredningen i Utah så var det för att månggifte är förbjudet där. Det var väl största anledningen till att de flyttade till Vegas som jag har förstått det.
Svar på tråden En man och hans fruar, någon som ser det ?