Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

Finns det ett "innegäng" här på FL?

viseversa skrev 2013-02-22 07:06:02 följande:
    Nej finns dom som tramsar med varandra sida ut och sida in i trådar. Speciellt dom trådar som handlar om... "Vem är snyggast på fl" eller..."vem är coolast på fl" eller...."vem är minst omtyckt på fl" osv osv. Själv tycker jag dom är töntar hela bunten. : )
    Näää vad ledsen jag blir nu v-v... jag som gärna hade nominerat dig i samtliga trådar och aldrig fattat varför du inte nominerat dig själv, eller ens kommit in i egotrådarna.

Svar till TS:
    Nej, det finns fan inga "innegäng". Ute i forumet finns några små förgreningar bara, där folk samlas och håller hov. Där jag brukar hänga finns ingen distinktion. Alla är välkomna att hoppa in bara.

Då finns det en skillnad och det är väl de medlemsgrupper som finns på FL. Där kan vi snacka Illuminati, Frimurarna och Gråbrödramunkarna... fast i en otroligt nördig FL-skala.
    I medlemsgruppsborgen sitter folk och trycker själva och ingen kan läsa vad de skrivit.
    Då föredrar iaf jag öppenheten som finns i t ex en "egotråd".

Men jag har all respekt för att folk tycker det är irriterande när några stycken chattar sönder en tråd, och jag försöker själv styra bort från det. När jag var ny såg jag flera sådana trådar. Och minns att jag retade upp mig på dem.
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • Jellybeanbaby
    Trailer trash TT skrev 2013-02-22 06:17:51 följande:
    TS är ockå med i ett innegäng..Dom kallas *dom anonyma*
    Glad Hjärta
  • Jellybeanbaby
    fortsätt paddla skrev 2013-02-22 09:27:25 följande:
    Taquine: aha, misstänker att du har humor trots allt;)
    Förvånad PMS =/= humor lol
  • Jellybeanbaby
    taquine skrev 2013-02-22 09:35:28 följande:
     Klart jag har humor , men tyvärr tycker jag inte det är speciellt kul att sabba trådar för andra, ivarje fall när de inte ligger var de ska vara. Det mest tragiska är väl 40+ som så gärna vill vara 20 igen och anammar chatt a; la fjortis.
    Jag läste också  lite grann i den där fjortistråden igår, den som blev borttagen right? Undrar varför hela tråden togs bort.
  • Jellybeanbaby
    Ojsan skrev 2013-02-22 09:43:03 följande:
    Finns det en elit också?
    Helvete vad vi är efter. Känns som om det är en tenta idag och jag glömt att plugga.
  • Jellybeanbaby
    LindaEfraim skrev 2013-02-22 09:48:00 följande:
    Jelly hade vi tenta! Känner att jag ligget ännu efter som är helt ovetande.
    Jag får göra slut med familjen och enbart infinna mig på FL 24/7!
    Ja det är det enda rätta Linda.
    Eller så loggar vi ut i protest.

Nä det sista var ett skämt (sorry alla som hoppades!) {#emotions_dlg.flower}
  • Jellybeanbaby
    taquine skrev 2013-02-22 09:50:08 följande:
    Du har ju massa trådar du kan leka i varför då gå in i KR och fjanta runt, bara en enkel fråga , varför?
    Om jag skriver något väldigt känsligt här i KR tror du då jag vill ha en massa " hej korven är du ocksåhär" eller" oj vad jag blir sugen på choklad" eller någon bild etc. jag blir rent ut sagt skitförbannad  för det är så respektlöst
    men taquine.

Gör det enkelt för dig. Lista alla du ogillar så kan de (eller vi) helt enkelt undvika trådar när vi (eller de) ser att du skriver i dem.

Kaffe
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2013-02-22 09:56:50 följande:
    Eller så håller folk sitt ot-chatt till några ot-chattrådar. Det är inte bara Taquine som är less på det.
    Jag trodde det var det vi (de) gjorde?
  • Jellybeanbaby

Jag tänker aldrig låta någon hindra mig från att gå in och diskutera i olika forumämnen.
    Däremot försöker jag verkligen styra bort ot-snack från trådar.

Förutom de trådar som ligger i lek/ego/sandlåda.

• Jellybeanbaby
    Feltryck01 skrev 2013-02-22 10:05:43 följande:
    Spännande tråd, har jag missat något?

Vet ni vad jag är less på? Anonyma som utnyttjar känsliga rummet för att starta trådar som absolut inte hör hemma där. Hur jävla svårt ska det vara att regga sig, du kan vara hur anonym du vill ändå och stänga både profil och inbox.
    JA! BRA! Jag med! Jag har förklarat krig mot de anonyma sen jag började. Helst ser jag att anonymiteten totalt försvinner, med ev undantag, känsliga rummet.
    Jag tycker folk är så fega, de till och med startar trådar som anonyma,

Till er som gör detta: Ska det vara så jävla svårt att visa ditt valda nick på ett forum -eller står du inte för dina egna åsikter!?
Svar på tråden Finns det ett "innegäng" här på FL?