Anonym (Lata Anna) skrev 2013-03-11 12:25:19 följande:
Inte bra här.... ska väga mig varje dag nu den här veckan och skippa socker helt en period. Vägde... 60,6kg idag... ung. som startvikten.... :-/ Om jag uppdaterar vikten här varje dag så kanske jag drar mig för att trycka i mig skräp hela helgen
Min bihåla spökar fortfarande och började blöda igår, men det har blivit bättre nu idag igen. Om det inte har förändrats ytterligare till det bättre på onsdag så kommer jag gå till läkare och kräva biopsi alt. röntgen av bihålan för att utesluta det värsta (som skulle kunna vara cancer..??) Usch, att man ens tänker så. Men jag förbereder mig alltid på det värsta antar jag. Förhoppningsvis är det bara stress som utlöst det hela. Så nej, inga promenader så länge det är så här kallt! Var ute flera timmar i minusgrader i lördags och efter det blev tanden/bihålan sämre så försöker vara inne så mycket som möjligt. Har tenta imorgon också, så ska fortsätta plugga på! Och inte tänka på allt runt omkring

På det så ska vår son opereras på torsdag, så det är mycket just nu.
Usch vad jobbigt det låter, hoppas det snart blir bättre, att tentan och din sons operation går bra!
Här går det inge vidare just nu, förra veckan var barnen sjuka två dagar var och när jag är hemma med sjuka barn då kan jag bara inte hålla mig ifrån sötsaker. Så nu står vågen på 59,6, nästan tillbaka på min startvikt. Jag hoppas alla håller sig friska hos oss ett tag nu iaf.