• Mickan76

Utmaning 28 dagar - ska gå ner i vikt!

Hej! Här är en till som inte har tagit tag i nyårslöftet. .. Vill gå ner ca 4 kg och allmänt bli sundare. För tillfället tränar jag inte ett dugg och äter alldeles för mkt sötsaker. Blir så trött på mig själv som har så dålig karaktär! ! Efter tre barn har det även blivit så att alla extrakilon sätter sig på magen. Har därför länge tänkt börja med plankan. Det vore härligt att känns sig lite smalare, fräschare och i bättre form när det är dags för sommarkläderna!!

• Mickan76

Fick faktiskt så mkt inspiration av den här tråden att jag nu har pallrat mig ut och promenerat i en timme! Känner mig riktigt nöjd.

• Mickan76

Nu gäller det bara att stå emot sötsuget. ..Tyvärr finns det glass hemma sedan barnkalaset igår. Jag klarar inte av att ha sånt hemma, blir så himla sugen!

• Mickan76

Inga sötsaker sen i förrgår! Låter väl inte så länge men för mig är det det...Ingen promenad idag, satsar på imorgon.

• Mickan76

Har nu promenerat en timme. Vägde mig dock i morse och har gått UPP ett halvt kg sedan förra måndagen! Suck!!! Sen tycker jag alltid att det är svårt med helgerna, på nåt vis blir det alltid mer onyttigheter än jag tänkt.

• Mickan76

Ska också börja skippa mackorna! Det blir lätt många på en dag, både frukost och mellis. Är så van att det är svårt att komma på alternativ. Räknar ni andra kalorier eller drar ni in på kolhydrater eller hur tänker ni?

• Mickan76

Usch...som vanligt för mkt onyttighetet, varför blir det alltid så på helgerna?! Som om man inte har kraft att styra själv... Tårta, paj, godis, vin...

• Mickan76

Tacosallad låter supermums! Känner mig nöjd med att jag promenerat alla dagar den här veckan - alla två ;)

Svar på tråden Utmaning 28 dagar - ska gå ner i vikt!