Utmaning 28 dagar - ska gå ner i vikt!
Nej jag kan absolut inte ha något hemma heller. Det gäller att sanera

Vet inte vad jag förväntade mig men står still sen igår, eller rättare sagt i hg upp. Jag som varit så duktig!! ja det är ju det här med tålamod! känns som jag har mycket vatten i mig också.
Nu skäms jag men det är lika bra att skriva ner de krassa siffrorna. Mitt midjemått ovanför naveln 89 cm. Där jag är som smalast: 80cm. Vikt: 63,8
Jag tycker det går bra, har inget sötsug alls! men det jag är osäker på är portionstorlekarna. Jag är ju aldrig hungrig iaf. A ja det visar sig väl efter den här veckan, har jag inte gått ner något ja då äter jag väl för mycket
Jag har gått ner 0,5kg jippie! då måste jag göra något rätt.
Oj detta är nästan för bra för att vara sant. 62,1kg och i måndags var det 63,7 va? antagligen mest vätska men inte bara förhoppningsvis. Äter omelett och kaffe till frukost här nu.
61,4 kg idag skriver ner det för jag tror knappt det är sant.
Till er som har det stressigt, var inte för hårda mot er själva. Det primära är att ni försöker göra så gott ni kan och sen börja om.
Hoppas alla får en fin dag i solen
Tack för er uppmuntran!
Men det gick nog lite väl snabbt.. var helt skakig, huvudvärk och mådde illa igår. Kan ju vara att jag precis avslutat en pencillin kur. Så jag tog mitt förnuft till fånga och var inte lika strikt igår.. åt lite fler kolhydrater och vips upp ett kilo idag. Men som jsg skrivit förut hälsan kommer först och jag måste ha energi nu när jag har min lille son den här veckan.
Nu ska vi iaf på familjejympa jag har alltså inte gett upp tar bara det lite långsammare tills jag mår bättre igen.