Utmaning 28 dagar - ska gå ner i vikt!
jippie! då måste jag göra något rätt.Här kom mensen, så jag kan nog inte räkna med någon direkt viktnedgång på ett par dagar. Ska väga mig på måndag och se dom det hänt något då.
jippie! då måste jag göra något rätt.
den här första veckan.Här går vikten uppåt
. 57.3 idag.
Jag hoppas hoppas hoppas att det är på grund av mensen. Jag har lagt på mig upp mot 3 kg vissa månader. Men jag har inte tränat sen i lördags och känner mig jäkligt sunkig också.
Idag har jag planerat att gå 40 min med barnvagnen och springa milen när jag kommer från lekträff i kväll. Men jag är alltid så trött och orkeslös när jag har mens att vi får se hur det blir. Löpning blir det men orkar jag inte så blir det en kortare runda
Men (lchf), jag ska ta till mig ditt råd och ta en pluggpaus-promenad imorgon istället för att logga in här! Som du skrev, man behöver ju inte vara ute en timme, det är ju bra (för både kropp och hjärna!) med bara 20 minuter! 
Nu har jag äntligen fått till ett träningspass och det var så härligt. Det märktes att kroppen hade behov av att röra på sig.
11 km löpning blev det och totalt brände jag ca 680 kcal som jag nu inte tänker äta upp eftersom jag syndat så mycket de senaste dagarna. Förhoppningsvis går det bättre att hålla sig på den smala (haha) vägen nu när jag tränar, för då är jag oftast inte lika sötsugen.
skriver ner det för jag tror knappt det är sant.
. Har köpt chips och lite lösgodis till sonen inför ikväll (hans kompis kanske stannar här och ser på film/ spelar TV-spel) så jag får stålsätta mig. Egentligen handlar det väl om att jag måste lära mig att inte vräka i mig massa skit bara för "att man ska", ofta är jag inte speciellt sugen ens!