Anonym (Lata Anna) skrev 2013-03-17 08:46:14 följande:
Superduktigt!!

Vad bra att du inte är sugen heller!
Tack! jag står dock still i vikt men man kan kanske inte förvänta sig att gå ner varje dag

Anonym (Lata Anna) skrev 2013-03-17 08:57:28 följande:
Jag hade jättetrevligt igår! Jag åt inget godis heller, blev bjuden på tacos så åt grönsaker med färs. Senare bjöds det på en stor ostbricka med salami och annat gott som passade mig väldigt bra, så inget godis alls slank ner!! Åt ju lite i fredags så har väl ändå fått min ranson. Jag tränade faktiskt också 20 min pilates igår.
Och idag väger jag 55,8!!

Helt sjukt (60,6 i måndags morse!) men får se vad vågen säger imorgon. Lite smått bakis så får verkligen passa mig för mat idag. Har fortfarande halva kladdkakan kvar som jag kan fika på sen om jag blir för sugen. Ska diska och städa lite strax med mannen innan min kära mamma kommer. Tänkte också unna mig lite shopping när butikerna öppnar, lite nya vardagstoppar behövs så det ska bli kul och det kan jag känna att jag förtjänar nu (får vara moroten så jag inte sätter i mig allt godis och chips som är kvar hemma!).
Önskar er en underbar dag och hoppas att jag får en också!
Oj va bra!! hur har du ätit i veckan då? drar du också ner på kolhydrater eller?
Tänk att man både kan ha trevligt och gå ner