Utmaning 28 dagar - ska gå ner i vikt!
Aha vad där ser man det var ju lite konstigt

Jag har fullt upp här, ska sätta igång och plugga vidare strax. Och min tand spökar igen.... fast tandläkaren inte hittade något. Hoppas att det bara är stress eller att den är en lättare inflammation som kommer försvinna. Ibland känns det som om jag borde gå in i väggen just nu. Och så har jag m e n s också och känner mig som en svullen ko, kan det bli värre??
Ja, jag har ju iallafall lite problem med att äta, vilket kanske är bra ur viktsynpunkt iallafall Får väl försöka se något positivt...
Ursäkta för gnället
Jaha, här hamnade jag i soffan med ett glas vin och en liten ostbricka istället för vid skrivbordet... Ikväll blir det panerad schnitzel, kom inte på något annat, ville inte ha färs idag igen.
Tog en sväng genom stan och köpte en snygg topp till imorgon då vi ska åka bort över dagen, måste hitta tid att uppdatera min garderob! Men jag drar nog medvetet ut på det då jag först vill komma i bättre form...
Godmorgon! Hur gick det för er igår ang. godiset? Här gick det väl sådär, åt nog ganska mycket... Får se vad vågen säger på måndag.
Tack för alla stöttande ord! Har iallafall en mycket stöttande sambo som gör mycket som underlättar. Har bestämt att skjuta upp tentan på fredag till påsken, blir för stressigt för oss alla tre annars. Så nu hoppas jag att jag klarar den imorgon.
Har hållit mig från sötslisk idag, men nosade i en bullpåse tidigare.. Måste nog avgiftas helt ett par veckor, om det går. Får se om lite vätska försvunnit tills imorgon, är inte lika uppsvälld nu som i morse. Vi får ta nya krafttag allihop!
Förresten, tanden/bihålan vet jag inte vad det är för fel på men det är sannolikt inte cancer. Vet inte varför jag fick för mig det. Hoppas tandläkaren hade rätt och att det obehagliga försvinner snart.
Jaha, idag stod vikten på 58,0... måste varit 2,6kg vatten som på något sätt försvann under gårdagen!