Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!

Sign me up.

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-02-22 19:47:58 följande:
    Haha nähädu. Jag är en liten kortfattad sak.
    Gå med just for fun!
  • Petite Chérie
    lövet2 skrev 2013-02-22 23:39:50 följande:
    Här kan jag ju inte vara med och tävla för sjutton! Jag ordbajsar aldrig, utan jag skriver bara kloka och genomtänkta inlägg. Men jag ska rösta i alla fall! Solig
    Gå med nu Lövsan!
  • Petite Chérie
    lövet2 skrev 2013-02-22 23:51:57 följande:
    Det är ju så pinsamt när man inte får några röster ... *skruvar på mig*

Men OK då, jag nominerar mig väl då!
    Awesome!
  • Petite Chérie
    ss skrev 2013-02-23 04:14:51 följande:
    Jag är ingen storskrivare här på FL, har kanske en handfull inlägg. Dock kan jag tycka att jag gärna kommer med lite originella och twistade svar. Är också en jäkel på att göra o kvalificerade gissningar som låter skitlogiska när man ger dem 3 secs tänkande Flört Och så klart har jag ett svar på allt, dyker upp från ingenstans i alla möjliga (och ofta lite udda trådar). Tycker såklart också att jag är rena filosofen, och postar alltid på udda tider (tex 4 på morgonen). Skulle kunna hålla på i evigheter, men är ofta för lat för att svara på eventuella frågor till mig, men det är nog på grund av rökat. Är jag lite rund under fötterna i stället så kan det bli liv i mig och jag är då ofta mer engagerad. Nu är dock mina fötter platta, så då är fallet det förstnämnda, så nu orkar jag inte ordbajsa mer, är i alla fall en lite för lång nominering jämfört med normen.

(och alla tänker, vem i H*VETE* är det här?) Skrattande 
    Haha, lite så! Who are you?

Jag är rund om fötterna, sambon spelar CS och jag sitter och skriker sätt på mihg. Nåja, får se det som förspel. Nu ska jag ta mig en shot och se till att få mig ett jävla skjut.
  • Petite Chérie
    KimPossible skrev 2013-02-23 22:00:47 följande:
    Någon petade på mig lite ofint. Vafalls?! Vad är detta?!

Hm , jag tycker inte att jag är så långrandig faktiskt, men det kanske jag är?  Äh, skriv in mig då, så får du din omröstning!
    Hjärta 
    Fast nog får du ur dig en del inlägg Långa eller många, either makes you a wordpooper!
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-23 22:03:46 följande:
    Hjärta Lovely lovely Linda, jag tänker såhär: Har man varit med i flera såna här omröstningstrådar och bl a "vunnit" attentionwhore-omröstningen så är det liksom dags att överlämna tiaran och bandet till en ny förmåga. Solig

Jag har lovat mig själv att hålla mig on topic i alla trådar utom de "flamsiga".
    Bara så ni vet, om jag inte besvarar off-topic-chatt i en vanlig tråd så beror det på detta.
    Hmpf. How come?
  • Petite Chérie
    KimPossible skrev 2013-02-23 22:03:37 följande:
    Haha, jag är åtminstone och petar lite både här och där även jag, så det kan nog stämma.

Fast jag har legat av mig, det var annat bara för nåt år sen. Så går det när IRL kommer emellan.  
    RL sucks! Jag tycker du ska komma tillbaka hit och skita i rl ett tag!
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-23 22:09:41 följande:
    Jag vill bli tagen seriöst.

*hör tusen röster hånskratta unisont*
    Hihi, du är så supersöt ibland Jelly!
Svar på tråden Värsta ordbajsaren, nomineringstråd!