• Anonym

Hans mobil är avstängd - gråter av förtvivlan

Försöker ringa till hans mobil nu men den är avstängd och har så varit hela morgonen. Vi har distansförhållande och jag kan därför inte bara gå till honom. Just nu sitter jag bara och gråter och är fullständigt förtvivlad över att jag inte får tag på honom. Alla möjliga slags tankar går genom huvudet... är han otrogen??? Jag är livrädd och sitter här och skakar. 

Det är inte första gången jag befinner mig i den här situationen, det drar upp allt gammalt och gör så jävla ont. Fattar inte varför han inte kan hålla mobilen laddad eller påslagen en lördagmorgon när han vet hur jag mår av det. Det beror säkert på att han har nån annan där... Jag vill inte bli såhär sårad igen. Fan för det här!!! Gråter

• Svar på tråden Hans mobil är avstängd - gråter av förtvivlan
  • Anonym

Han har kanske tagit sovmorgon....

• elyse

Telefonen kanske har slut på batteri?

• Anonym

Hur du mår ansvarar du själv för.

• MaaxMaax

Slappna av. Mobilen är avstängd, det behöver inte vara en världskatastrof. 
    Det är inte onormalt att inte vara tillgänglig 24 per dygn. Kanske är batteriet slut, kanske har han bara glömt att sätta på den. 

Veni Sancte Spiritus
  • ulfsas

Man kanske inte behöver utgå från det värsta alltid. 
    Tänk på att om man är jagig och vill ha koll på den andre hela tiden så kan det få negativ effekt. Man kan känna sig trängd/kontrollerad och det är inte så kul.

Det löser sig säkert på ett bra sätt skall du se. 

Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anonym

ÄR det han som sårat dig tidigare eller ngn annan? Hur länge sedan var det?

• Anonym

min mobil är kass och laddar ur varje dygn. Glömmer jag ladda under natten är den urladdad på morgonen, inget att oroa sig över. Försök ta ett djupt andetag, oroa dig inte förrän du får tag i honom och kan höra om det var nåt. Att oroa sig i förskott är det värsta man kan göra, man mår så dåligt, men det har du redan räknat ut:)

• Pastell1983

Men hjälp, han kanske har urladdad mobil, tar sovmorgon eller vad som. Normala förklaringar. Du behöver inte tänka det värsta på en gång. Jobba med dig själv!

• Jättekul
    ulfsas skrev 2013-02-23 11:54:33 följande:
    Man kanske inte behöver utgå från det värsta alltid. 
    Tänk på att om man är jagig och vill ha koll på den andre hela tiden så kan det få negativ effekt. Man kan känna sig trängd/kontrollerad och det är inte så kul.

Det löser sig säkert på ett bra sätt skall du se. 
Svar på tråden Hans mobil är avstängd - gråter av förtvivlan