Ni som gjort braziliansk vaxning
Vår fantastiska Public Service som alla självkart betalar till förser oss såklart med info om detta.
www.svtplay.se/video/1058395/uppdrag-3-anthon-far-en-brasiliansk-vaxning
Värt att se.
Vår fantastiska Public Service som alla självkart betalar till förser oss såklart med info om detta.
www.svtplay.se/video/1058395/uppdrag-3-anthon-far-en-brasiliansk-vaxning
Värt att se.
En fråga till er som vaxar:
Jag har läst lite om andra som vaxat och som inte tyckte det var värt det eftersom håret växer ut olika snabbt på olika ställen så att man i princip alltid har lite småhår på sina ställen. Stämmer detta?
Själv epilerar jag, är inte det samma princip som vaxning? Jag märker iaf att håret växer olika på olika ställen så jag epilerar varannan dag ungefär för jag står inte ut med minsta lilla hårstrå. Till de hårtråna som inte epilatorn får med sig för att de är för korta, plockar jag med pincett. Slutligen brukar jag raka mig för jag står inte ut det minsta lilla hårstrået som man kan känna av.
Skulle vilja vaxa och har braziliansk vaxning hemma men jag har haft för kort hår när jag testat så det har inte följt med så många hårstrån.. Och jag vägrar låta det växa ut mer för jag klarar inte av hår överhuvudtaget där nere.