Inlägg från: KimPossible |Visa alla inlägg
  • KimPossible

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Jellybeanbaby skrev 2013-02-23 23:19:05 följande:
    Jag tänker bara på extremt PK folk som borde vara med på den där listan hela tiden.
    MAN, kan de svänga ihop inlägg fulla med ord som betyder noll och intet!
    AngieT skrev 2013-02-23 23:22:01 följande:
    But I don't knoooow! Jag känner att vissa som borde vara med inte är det. Hade dom varit med hade jag inte fått så många röster
    Så är det alltid i omröstningar. De som borde ha varit med har aldrig guts nog att nominera sig. 

Rynkar på näsan

Svårt det här. Senaste tiden har jag sett Angie, Orcha och Spermadonator lite här och där, men det är oftast i vissa speciella trådar. LindaEfraim har däremot lite större spridning och det gillar jag.

M C står i en klass för sig, fast även hon har legat av sig på sistone. (förklarligt för oss som vet varförHjärta).

Hm...jag väntar lite med min röst.

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • KimPossible
    M C skrev 2013-02-23 23:47:10 följande:
    Viktigare just nu: jag diggar YOHIO som fan. Hur ball får man vara som 17åring?
    Kära nån, han är ljuvlig. För att inte tala om Ulrik Munther. 

Jag vet liksom inte om jag vill adoptera sötingarna eller om jag vill genomgå en metamorfos och blir tonåring själv igen så att jag kan ragga.  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • KimPossible

Hoppsan! Tre röster. Som vanligt inga motiveringar. Ah.

*går och tvättar håret istället* 

• KimPossible
    Trailer trash TT skrev 2013-02-24 11:14:25 följande:
    Men vakna då
    Jag har varit vaken sen sju. Oh joy, när jag kunde ha fått sova till tolv om jag ville. Rynkar på näsan
  • KimPossible
    Miss Blue skrev 2013-02-24 23:00:48 följande:
        www.familjeliv.se/Forum-4-362/m68918969.html

Människan är inte klok, inte ett jävla rätt någonstans.
    Jag vet egentligen inte hur pass stor betydelse man ska ge personer som inte ens kan stava rätt till "snuten", men det var onekligen en bra smash du fick in där!

Skål 
  • KimPossible

Jaha, nu har jag ifrågasatt lite. Får vi se om det godkänns eller inte... OskyldigDrömmer

Fullt berättigad fråga dock, tycker jag.Solig

• KimPossible
    sär skriven skrev 2013-02-25 12:37:19 följande:
    Vad har du ifrågasatt?
    Att man försvarar knarklangare. Speciellt de som langar till barn. Det är tydligen såååååå syyyyynd om de stackars langarna om man polisanmäler, för då förstör man deras liv. 

Kräks 
  • KimPossible
    sär skriven skrev 2013-02-25 12:41:13 följande:
    Ah jag läste ju det! Helt berättigad ifrågasättning!
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-25 12:48:25 följande:
    Läste ditt inlägg. Skitbra skrivet.
    Tack! {#emotions_dlg.flower} Jag ska inte skriva ut exakt vad jag anser om dessa lägre stående avarter individer, men det är inga vackra ord iaf.

• KimPossible

Nio röster! Förvånad Jag som knappt skriver något längre. Pft! 

Någon som har gett någon motivering? Eller vänta, så klart ingen har motiverat. Vad trodde jag?! 

• KimPossible
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-03 18:56:41 följande:
    OMG! Tog W bort sig själv?
    Jupp! Ville ta en paus. Can't say I blame her. Men det blir tomt utan. 
  • KimPossible

Vad håller ni på med här?! 

Nu får ni skärpa till er, allihopa! 

• KimPossible
    AngieT skrev 2013-03-10 02:17:43 följande:
    Vill inteSkrikandes
    Skärp dig! Jag måste läsa igenom allt.
Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?