Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Jag är lite i samma dilemma som JBB. Står mellan Angie och TT. Svååååårt Gråter

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

Jag väljer att rösta på TT, med kärlek, för alla små mysiga "twittrar" hon ger oss varje dag. Hjärta

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    Trailer trash TT skrev 2013-02-24 17:46:59 följande:
    Fick maken till att laga mat .Lätt som en plätt,frågade om man kunde ha falukorv på pizzan så han kom och tog över
    Det där var typ, väääärldens bästa tips. Thank you babydoll!!
  • Feltryck01
    Miss Blue skrev 2013-02-24 22:55:15 följande:
    Blir jag inte bannad från FL nu, då blir jag det aldrig..

Säger hej då
    Tell us!! Vad har hääänt? Skrattande

Och Angie.. Vilka är Katie och Declan?...
  • Feltryck01

T-centralen är full av människor, de påminner om myror allihopa. Jag är dock ingen myra, såklart.

Goddag på er, hörni!

• Feltryck01

Angie hjjääälp! Eller vem som helst som kan engelska tvättgrejer.. Vad heter sköljmedel på engelska?! Alltså inte fabric softener, mjukmedel, utan sköljmedel.. Frustrerande som fan att missa på just det ordet..

• Feltryck01

Nej det är ett plagg med andningsförmåga, så skulle jag tipsa en amerikansk kund att inte tvätta den med sköljmedel eller mjukmedel. Varför i helvete har vi olika ord för det? Blev helt svettig vafan, haha, men jag tror hon förstod..

Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?