Hur ska man som kvinna klä sig om man vill bli uppvaktad på krogen?
Hur ska man som kvinna klä sig om man vill få så mycket uppmärksamhet som möjligt av killar på krogen? Och att killarna raggar på en alltså.
Tack för svar!
Hur ska man som kvinna klä sig om man vill få så mycket uppmärksamhet som möjligt av killar på krogen? Och att killarna raggar på en alltså.
Tack för svar!
Inte alls...
Jag gick ut i svart kort klänning svarta stay upps där spetskanten syntes lite beroende på hur jag dansade och svarta stilletklackar. Jag fick inte vara ifred en sekund! Aldrig mer! Haha! Så vill du ha ragg så rekommenderar jag den utstyrseln
naket säger kejsaren utan kläder Jag är svag för kvinnor med fina ögon, kanske en färgat kontaktlins
Med självförtroende och jäkligt gott humör..
Misstänker att det finns lika många outfits som attraherar. Ett ex till mig var väldigt förtjust i knutblus och min man gillar rejäla u ringade toppar. En annan kille jag träffade gillade mig i enbart raggsockor.
Men sammanfattningsvis uppfattar jag att ganska många killar/män gillar kvinnliga outfits.
Stil och klass....
Kvantitet: Slampigt
Kvalité: Klass
:)
Beror väl på vilket ragg du vill ha? En träff för natten är väl kort kjol och urringat, vill du träffa någon att leva ihop ska det nog vara något du trivs i och gärna använder ofta. Som visar din personlighet mer.
Beror på, din ålder, figur och vad du vill få ut av det hela.
men klä dig så att du själv känner dig bekväm!
Vad har du för målsättning TS?
träffa ditt livs kärlek eller få kuk *ler*
Jag brukar klä mig efter humör när jag går ut, dvs. oftast rätt slampigt. Visa mycket hud, skratta och flirta hejdlöst så funkar vilka kläder som helst. Bara man lyckas välja rätt sen också. haha *skrattar*
Är väl bara att titta på de kvinnor som bjuds till bordet eller i baren. Mörka ögon. långt hår, höga stövlar med klackar alternativt skor (pumps) med hög stilett klack, kort kjol (om du har fina smala ben), alternativt snyggt åt sittade "kontorskläder" så du ser lite "porrig ut", gärna med en halvt uppknäppt skjorta. Visa gärnan vissa delar av dina bröst, har du mycket bröst kan du ha en åtsittande tröja istället så fantasin får verka.
Skit i trosor om du har känning och kjol, lek med smycken, slicka med fingret i mungipan.....
Alltså. Allt som vi män går igång på. Men klass med utmanande klädsel och rätt make up gör att jag går igång.
Grundregeln för mig är att matcha beteendet motsatt klädseln. Dvs. om du har stil och kan föra dig så blir det väldigt intressant om du klär dig utmanande med djup urringning och kort klänning/kjol. Så länge det är anpassat efter kroppen givetvis och inte totalt slampigt.
Om man är väldigt utmanande till sitt sätt så är det läckert med lite striktare klädsel som kontrast till en sexig hållning, långa inbjudande blickar och mycket beröring.
Tror ändå inte att det finns nån regel som funkar för alla rakt av utan man måste hitta sin egen sexiga stil och känna sig bekväm. Självförtroende är det viktigaste om man vill få mycket uppmärksamhet och ragg vilket kräver att man trivs i kläderna man hänger på sig. Om du kan gå ut och intala dig själv "alla män här inne vill ha mig och jag kan förstå dem" så kommer du lyckas.
Eftersom de flesta denna årstid kör på mörka klänningar så se till att stick ut, fixa hollywoodlockarna och dra på dig en paljettklänning med högklackat, works every time baby.