• Simon SvD

Ilskan och raseriet

Hej alla där ute!

Har du lätt för att tappa fattningen? Ser du rött lika ofta som svart? Känner du att dina utbrott ett problem i din vardag?

Jag letar med ljus och lykta efter någon som kan dela med sig av sina tankar kring sin egen ilska, om hur det har påverkat livet tillsammans med partner/familj. Kanske har du fått hjälp att hantera din ilska professionellt, kanske har du utvecklat egna strategier för att handskas med det. Kanske har din partner fått dig att inse att din ilska är destruktiv och måste bearbetas?

Detsamma gäller dig som lever med en partner som lätt får utbrott. Jag är också intresserad av din historia.

Eller du som kanske har vuxit upp i ett hem där du ständigt fruktat någon av dina föräldrars vredesutbrott? Hur har det påverkat dig? Har du reflekterat kring detta?

Anledningen till att jag frågar är för att jag just nu arbetar på en artikelserie om Ilska, som ska publiceras på Idagsidan i Svenska Dagbladet. 

Om du känner igen dig i någonting av ovanstående, kontakta gärna mig. Din anonymitet är naturligtvis säkrad av meddelarskyddet.

Du når mig antingen här, eller på:

simon.lofroth@gmail.com

070 - 539 58 83.

/Simon 

Svar på tråden Ilskan och raseriet