Tips på present till mig själv?
Jag har nyligen avslutat 3,5 års högskolestudier och skulle vilja köpa/ge något till mig själv som ett minne och som en belöning för dessa år. För en del kanske det inte låter så märkvärdigt, många pluggar på högskolan, det är en del av livet. Men jag separerade från min man veckorna innan jag började plugga och blev då, 30 år gammal, ensam med tre barn i dagis/skolåldern. Samtidigt skulle jag fixa högskolestudier i en annan kommun dit jag skulle pendla 40 min enkel resa varje dag. Det har varit tuffa år då jag har varit tvungen att ibland lägga mina egna studier åt sidan för att ta hand om mina barn och deras problem med skola, sig själva osv. Jag har bara haft mig själv att luta mig emot, pappan har inte hjälpt till. Jag har ändå fixat högskolan och nu tagit min examen. Är så förbannat stolt över mig själv och att jag klarade det! Vill därför belöna mig själv med nåt. Har funderat på en tatuering, men vet inte vad jag skulle vilja ha. Har även funderat på ett halsband, kanske med något fin text på. Nu sa min mamma att hon och pappa tänker ge mig ett halsband som examensgåva då jag varit så himla duktig och att de är stolta över mig.
Någon som har något mer tips vad jag själv kan ge mig? Vad skulle ni ge er själva om ni var jag?