Inlägg från: AnnaPanna90 |Visa alla inlägg
  • AnnaPanna90

November bebis 2013

Jag hoppar in här också, beräknad 18 nov :) något märkligt men bra apropå vindiskussionen är att jag en vecka innan gravtest tappade allt röksug och slutade tvärt, inte alls sugen nu, måste varit kroppen som känt innan jag visste. Under min graviditet tänkte jag kanske testa bolagets alkoholfria vin, borde funka bra till maten. Jag tänker inte utsätta mig för minsta risk nu, vill så otroligt mycket fullfölja den här graviditeten :)

• AnnaPanna90

Heleng86: vad roligt! :) grattis till dig också! Och grattis till alls som plussat, vi är gravida! Börjat sjunka in lite nu, slutade med piller för 4 år sen så hade börjat fundera på att kolla upp mig efter sommaren men hoppas på att detta var svaret..

• AnnaPanna90

Tänkte höra hur molvärken känns för er? För mig känns det mer i tjejmagen men gör inte ont direkt, sen har det kommit som en huggande värk som går över efter bara en minut eller så..Är det vanligt? :P 

• AnnaPanna90

Idape: Jag har också haft magknip och jätterisig mage, verkar som att det bara var något tillfälligt på morgonen. Mått illa men inte spytt än, väntar fortfarande på att må riktigt illa :P  Fick veta att det kan vara att man behöver äta mer fibrer som ger magknip och dålig mage

• AnnaPanna90

Åhh fick en tid hos BM 3 april.. Det känns ju som en evighet dit! Två veckor går fort kan man ju inbilla sig men sedan i fredags när jag plussade så känns det som att tiden kryper fram. Jag är fortfarande så lycklig men känns så overkligt :)

• AnnaPanna90

caroooline: Visst! Det känns som det var en månad sen jag plussade, måste vara att man tänker så mkt på det :)

Heleneg86: Tack, jag kommer inte åka förbi något apotek på ett tag men jag ringde sambon så löste det sig ;) Det kan ju dock vara bra att beställa mot bristningar tidigt, lika bra :) Jag är väldigt trött nu så kanske ska prova korngräs, är det mycket järn i? 

• AnnaPanna90

emeliearmero: Välkommen hit och grattis till plus! Även jag är en östgöte, fast bor i norrköping :) 

• AnnaPanna90

Haha jag måste ju faktiskt berätta vilken underbar sambo jag har. jag har ju haft noll koll på när jag faktiskt fick min senaste mens, bara vetat att jag hade mens på alla hjärtans dag. men självklart så visste ju han precis vilken dag det var så nu är bf framflyttat två dagar till 16 nov och jag är 5+3 ist för 5+1 ;) 
    Han kom ju såklart också ihåg att det var det mest logiska för det matchade bättre in på min äl när vi hade sex. Kan då tillägga att det inte var planerat att blir gravid. tidigt MF i september, slutade med p-piller för 4 år sen så jag hade gett upp och satsade på att gå på undersökning till sommaren.

Svar på tråden November bebis 2013