• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • LarcEnCiel

Elisabet Carlsson, hon i "grabben i graven bredvid". Vet inte vad jag har emot henne, gillar henne bara inte. Dålig skådespelare och en tråkig person helt enkelt.

• Wittra
    fluu skrev 2013-02-26 19:23:18 följande:
    Jag är fortfarande inte helt säker på om han är komiker eller inte :P  Men till hans fördel kan jag säga att han är en jättemysig människa privat.
    haha, hur dem är privat vet vi ju inte...Solig men det jag sett av honom roar mig inte det minsta. Och ingen kan ju rå för hur dem ser ut, men finner honom riktigt oattraktiv och snudd på äcklig,  Cool 
  • Andromeda

Glömde Anna Wahlgren, "buuhuuu, jag skrev skitböcker om barnuppfostran och var alkis. Nu är jag ledsen över att mina barn inte låtsas allt är bra. Nu är jag så fattig så, visserligen fick jag miiljonarv av min pappa och intäkterna från mina böcker men fattigast i världen är jag allt!"Gråter

• Ung Mamma 91
    Andromeda skrev 2013-02-26 20:10:15 följande:
    Glömde Anna Wahlgren, "buuhuuu, jag skrev skitböcker om barnuppfostran och var alkis. Nu är jag ledsen över att mina barn inte låtsas allt är bra. Nu är jag så fattig så, visserligen fick jag miiljonarv av min pappa och intäkterna från mina böcker men fattigast i världen är jag allt!"Gråter
    Aa , tänkte precis skriva de. AW täl jag inte alls heller!
  • vinnis
    Ung Mamma 91 skrev 2013-02-26 20:12:20 följande:

Ung Mamma 91 skrev 2013-02-26 20:12:20 följande:

Åh ryser av henne..hon verkar vara ett riktigt ego för att inte tala om puckad.
  • GalerieMaeght

Tilde de Paula. Allt för mån om att vara omtyckt, inställsam m m. You name it.

• Andromeda
    idakohler skrev 2013-02-26 19:45:55 följande:
    Alexandra pascalido. " Jag ääääääälskar Rinkeby. Det är så hääärligt och mångkulturellt". Själv bor hon på östermalm. Hycklare!!!!!
    Ha ha, man lever inte som man lär. Låt oss ej glömma när hon stal en artikel från en grekisk tidning och översatte till svenska och låtsades att hon skrivit den. 

Idol Rabih... alltså han är antagligen en snäll och bra kille men han känns bara lite trög... Och jag har stora problem med hans leende, jag vet inte varför.  
  • maximum

Per Moberg!

Alltid spelat kvinnomisshandlare i filmer och för några år sedan dök han upp från ingenstans och började laga massa mat och som om han aldrig gjort något annat.
    Nu är han dommare i Sveriges mästerkock och han är så jävla egotrippad och elak
    Men alla verkar älska honom.
    Varför?

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?