• Anonym (bollen)

Ex hör av sig helt plötsligt!

Sen är det väl inte helt otroligt att exet faktiskt bara hör av sig för att han vill veta hur du mår och hur du har det, inte för att han är intresserad av att börja ses igen eller så.

• Anonym (bollen)
    Anonym (då är vi 2) skrev 2013-03-01 17:42:31 följande:
    Fast det finns något som kallas respekt och jag har bett honom att inte höra av sig och att jag inte vill prata. Går inte in på detaljer om vad han har gjort för jag vill inte hänga ut någon på nätet men så som vi slutade är det ändå märkligt att han fortsätter
    Det håller jag med om, men jag tänkte på ts, i hennes fall var det ju exet som inte ville ha kontakt vilket hon har respekterat.
  • Anonym (bollen)
    Anonym (då är vi 2) skrev 2013-03-01 18:00:50 följande:
    Hade han skött det snyggt hade vi säkert kunnat varit vänner. (sorry ts då jag stjäl din tråd).
    Men han har även fått veta att jag inte vill ha någon kontakt oavsett om han vill veta hur jag mår eller har
    dåligt samvete. Vi är inga tonåringar direkt heller och jag har valt att gå vidare.
    Tror ni det fungerar om jag säger till honom en gång till? Tycker han borde förstå det efter vårt samtal och att jag inte längre svarar på sms
    Om du bara ignorerar kommer han till sist att sluta höra av sig. Svarar du kanske han tror att han har halva inne oavsett vad du säger. Skit i honom bara om du ändå inte vill ha med honom att göra.
Svar på tråden Ex hör av sig helt plötsligt!