• Virrebror

13 13

Hej allihopa jag är n grabb på 15 år som skaffade ett account på denna sida, efter som att denna sida verkar vara lite mer seriös en Flashback.
    Till sak nu.
    Jag har skaffat mig en tjej :) som vill ha sex med mig, men jag vågar inte efter som att jag tycker att jag har en liten kuk. Min kuk är 13 cm lång och 13 cm omkrets, skriv vad ni tycker och va seriösa, inga skit svar som nej den måste vara 627meter lång annars känns det inget.
    Tack i Förhand

• Svar på tråden 13 13
  • Anonym

13cm är ju normen så det är inte alls litet. Dessutom växer du ju än så den kan mycket väl bli någon centimeter eller två till.

• Anonym (D)

Hon kommer att gilla det. Det kan jag lova. Det är inte alls litet.

• FruT81

Älskar hon dig kommer hon älska din penis :) gör hon inte det - glöm henne!

• Anonym

Du har en relativt liten kuk, den är under medel i längd och medel i grovlek. Dock så är idealmedlet för vad tjejer föredrar betydligt större än så, ca 17-18 cm i längd och 14-15 cm i omkrets skulle jag säga. Du kommer alltså aldrig kunna överraska någon positivt med din storlek, utan du får hoppas på att hon inte blir allt för besviken och att du ges chansen att kompensera kukstorleken på andra sätt.

Lycka till!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-26 17:38:38 följande:
    Du har en relativt liten kuk, den är under medel i längd och medel i grovlek. Dock så är idealmedlet för vad tjejer föredrar betydligt större än så, ca 17-18 cm i längd och 14-15 cm i omkrets skulle jag säga. Du kommer alltså aldrig kunna överraska någon positivt med din storlek, utan du får hoppas på att hon inte blir allt för besviken och att du ges chansen att kompensera kukstorleken på andra sätt.

Lycka till!
    Men släng dig i väggen!

Medel ligger på15cm längd och 10 cm omkrets. Så nej hans penis är inte alls lite + att han är 15år! Han har inte vuxit färdigt än.
    Jag har haft många partners på under 15cm och det finns inget fel på någon av dom, lagom storlek enligt mig. Så han kommer mycket väl göra tjejer glada. 
    Och om han skulle stöta på en som dig, som anser att han är liten så behöver han bara garva och gå vidare till någon bättre. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-26 19:07:28 följande:
    Men släng dig i väggen!

Medel ligger på15cm längd och 10 cm omkrets. Så nej hans penis är inte alls lite + att han är 15år! Han har inte vuxit färdigt än.
    Jag har haft många partners på under 15cm och det finns inget fel på någon av dom, lagom storlek enligt mig. Så han kommer mycket väl göra tjejer glada. 
    Och om han skulle stöta på en som dig, som anser att han är liten så behöver han bara garva och gå vidare till någon bättre. 

Medel är 15x12 i erigerat tillstånd. Kuken växer högst marginellt efter 15 års ålder. Sluta ge honom falska förhoppningar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-26 19:10:22 följande:

Medel är 15x12 i erigerat tillstånd. Kuken växer högst marginellt efter 15 års ålder. Sluta ge honom falska förhoppningar.
    Falska förhoppningar? Nä antar att det är bättre att "mobba" en 15 åring och säga att ingen tjej/kvinna kommer tycka om hans penis. Du måste känna dig rätt bra nu va?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-26 19:19:03 följande:
    Falska förhoppningar? Nä antar att det är bättre att "mobba" en 15 åring och säga att ingen tjej/kvinna kommer tycka om hans penis. Du måste känna dig rätt bra nu va?
    Jag förmedlar den kommande verkligheten för en kille med förhållandevis liten kuk i dagens storleksfixerade samhälle.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-26 19:33:34 följande:
    Jag förmedlar den kommande verkligheten för en kille med förhållandevis liten kuk i dagens storleksfixerade samhälle.
    Fast så storleks fixerat är det ju inte längre.

Visst det finns många unga tjejer som tycker att penisen ska vara 20cm stor, precis som det finns killar som vill att alla tjejer ska ha meloner till tuttar och vara så smala att man kan komma runt midjan med båda händerna tumme/pekfinger mot tumme/pekfinger. (jag har själv varit där)

Men allt detta är ju bara rent utseende fixerat och fullständigt löjligt och inget man ska bry sig om. TS kommer inte prestera sämre inom sexet för att han har 13 cm än vad en killen med 20cm skulle göra.
    Jag har haft båda och kan ju säga att jag skulle välja 13cm alla dagar! 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-26 19:40:20 följande:
    Fast så storleks fixerat är det ju inte längre.

Visst det finns många unga tjejer som tycker att penisen ska vara 20cm stor, precis som det finns killar som vill att alla tjejer ska ha meloner till tuttar och vara så smala att man kan komma runt midjan med båda händerna tumme/pekfinger mot tumme/pekfinger. (jag har själv varit där)

Men allt detta är ju bara rent utseende fixerat och fullständigt löjligt och inget man ska bry sig om. TS kommer inte prestera sämre inom sexet för att han har 13 cm än vad en killen med 20cm skulle göra.
    Jag har haft båda och kan ju säga att jag skulle välja 13cm alla dagar! 
    Jag antar att han kommer träffa ungefär jämngamla tjejer, alltså sådana som tycker att 20 cm är det som gäller.
Svar på tråden 13 13