• Virrebror

13 13

Hej allihopa jag är n grabb på 15 år som skaffade ett account på denna sida, efter som att denna sida verkar vara lite mer seriös en Flashback.
    Till sak nu.
    Jag har skaffat mig en tjej :) som vill ha sex med mig, men jag vågar inte efter som att jag tycker att jag har en liten kuk. Min kuk är 13 cm lång och 13 cm omkrets, skriv vad ni tycker och va seriösa, inga skit svar som nej den måste vara 627meter lång annars känns det inget.
    Tack i Förhand

• Svar på tråden 13 13
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-26 19:44:58 följande:
    Jag antar att han kommer träffa ungefär jämngamla tjejer, alltså sådana som tycker att 20 cm är det som gäller.
    Det kommer han säkert att göra, men det betyder ju inte att man behöver säga att det lika bra att han förbereder sig på att få besvikna blickar resten av livet.. väldigt taskigt.

För om vi ska vara sådana så skulle jag aldrig vågat ha sex och inte ha ett förhållande idag sedan 7år tillbaka med 2 barn och en man som älskar mig eftersom mina bröst inte ens passar i en A-kupa. Något jag fick höra skulle förstöra hela mitt liv under tonåren. 
    Det finns folk som inte bryr sig om storleken, det finns dom (som många av dom jag träffa) som ÄLSKAR smått! Så ist för att säga att allt kommer skita sig för hon 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-26 19:50:00 följande:
    Det kommer han säkert att göra, men det betyder ju inte att man behöver säga att det lika bra att han förbereder sig på att få besvikna blickar resten av livet.. väldigt taskigt.

För om vi ska vara sådana så skulle jag aldrig vågat ha sex och inte ha ett förhållande idag sedan 7år tillbaka med 2 barn och en man som älskar mig eftersom mina bröst inte ens passar i en A-kupa. Något jag fick höra skulle förstöra hela mitt liv under tonåren. 
    Det finns folk som inte bryr sig om storleken, det finns dom (som många av dom jag träffa) som ÄLSKAR smått! Så ist för att säga att allt kommer skita sig för hon 
    * skita sig för honom så är det ju bättre att peppa honom till att inte lyssna på dom ytliga kommentarerna och ist träffa dom som gillar HONOM och inte bara hans penis och ett super knull.
  • FruT81

Säger det igen: hon kommer älska din penis! Lyssna inte på trista kommentarer om att den måste vara si och så...... Va lyhörd mot henne och fråga hur hon vill ha det.... Berätta hur du vill ha det. Exprimentera och ha det kul tillsammans!! Tro på dig själv det kommer gå kanon!!!

• Anonym (L)
    Anonym skrev 2013-02-26 19:33:34 följande:
    Jag förmedlar den kommande verkligheten för en kille med förhållandevis liten kuk i dagens storleksfixerade samhälle.
    Men gud, om man själv är fixerad vid kukstorlek så uppsöker man givetvis tusen sexforum och läser alla trådar man kommer över i ämnet, varpå man givetvis inbillar sig att "samhället" är storleksfixerat. Om du slutar läsa de där specifika trådarna är jag övertygad om att du snart kommer uppleva att "samhället" blivit betydligt mindre storleksfixerat! Jag var själv som osäker tonåring övertygad om att jag eftersom jag vägrade raka fittan skulle få leva ensam livet igenom, vilket jag konstant bekräftade genom att läsa forum om just könshår på internet, där hår beskrevs som vidrigt och äckligt och kille efter kille intygade att han skulle vända på fläcken om ligget visade sig ha hår. Såhär tio år senare är min erfarenhet från det verkliga livet att inte en jävel bryr sig, och om de gör det så är det väl inte mig de ska ligga med. 

Så mitt tips till TS är att inte låta det här dra iväg med dig. Om du letar så kommer du också hitta en massa "brudar" (eller troll?) som svär på att de aldrig skulle kunna ligga med något under 25 cm, men i verkligheten är det där bara trams. Din tjej är säkert genomkär i dig och kommer älska din kuk alldeles oavsett. Har man kommit så långt som till att ligga med varandra så spelar det där ingen roll. Dessutom lär hon vara för upptagen med att nojja över hur HON ser ut för att tänka på dig, så chilla och ta hand om varandra så blir det asfint!
  • HannaS86

Hej ts!
    Jag har ett väldigt stort statistiskt underlag och jag skulle säga att du ligger på nedre delen av medel vad det gäller längd men på övre delen av medel angående omkrets. Det är ju väldigt olika vad tjejer föredrar och det är inte så att alla tycker automatiskt att större = bättre. Jag för min del är inte särskilt noga med längd, däremot gillar jag om omkretsen är större så där passar du in på mina preferenser ;)

Jag tycker absolut inte du ska vara rädd för att ha sex med henne pga kukstorleken, förmodligen (är hon oskuld?) har inte hon särskilt mycket att jämföra med heller och det kommer vara tillräckligt ändå =) Däremot ett tips är att googla en del på sex. Kolla inte allt för mycket porr, det speglar oftast inte verkligheten. Och försök inte göra det alltför avancerat med 100 ställningar första gången utan ta det lugnt och försiktigt med mycket förspel och vänta med att komma in i henne tills hon är våt. Kolla upp hur man utför oralsex och var klitoris sitter och hur du kan smeka den och så gäller det bara att våga så kommer hon nog bli positivt överraskad :) Men ha inte för höga krav på dig själv nu i början utan räkna med att det kan bli att du kommer för fort, inte alls, har svårt att få upp den eller något annat. Om det händer så försök tillfredsställa henne istället och lista ut vad hon gillar :)

Något jag tycker är jobbigt är när killar inte förstår vad man gillar. Var ärlig redan innan ni börjar ha sex och säg att hon gärna får säga till om det är något hon vill att du ska göra/inte göra och att hon gärna får säga/visa om något är extra skönt, på så vis är det större chans att hon vågar visa vad hon gillar också och då blir det lättare för dig att ta reda på det =) Mitt inlägg blev kanske lite veligt men jag hoppas poängerna syns iaf :)

• Anonym (D)
    Anonym skrev 2013-02-26 17:38:38 följande:
    Du har en relativt liten kuk, den är under medel i längd och medel i grovlek. Dock så är idealmedlet för vad tjejer föredrar betydligt större än så, ca 17-18 cm i längd och 14-15 cm i omkrets skulle jag säga. Du kommer alltså aldrig kunna överraska någon positivt med din storlek, utan du får hoppas på att hon inte blir allt för besviken och att du ges chansen att kompensera kukstorleken på andra sätt.

Lycka till!
    Men han har ju för i helvete inte vuxit klart än, han är 15 år!

TS ta inte åt dig av det här, det är bara trams!

Som jag skrev tidigare så kommer hon att gilla det.
  • Anonym
    Anonym (D) skrev 2013-02-26 21:00:19 följande:
    Men han har ju för i helvete inte vuxit klart än, han är 15 år!

TS ta inte åt dig av det här, det är bara trams!

Som jag skrev tidigare så kommer hon att gilla det.

Min kuk växte i stort sett ingenting efter 15 års ålder...
  • Anonym (D)
    Anonym skrev 2013-02-26 21:01:50 följande:

Min kuk växte i stort sett ingenting efter 15 års ålder...
    Nej, men det gäller väl inte alla? 
  • Anonym
    Anonym (D) skrev 2013-02-26 21:05:42 följande:
    Nej, men det gäller väl inte alla? 
    Du menar att jag skulle vara ett exemplar som är kraftigt avvikande? Skulle inte tro det. De flesta killar kan nog intyga att efter 15 hände det inte så mycket med kuken.
  • Anonym (D)
    Anonym skrev 2013-02-26 21:09:03 följande:
    Du menar att jag skulle vara ett exemplar som är kraftigt avvikande? Skulle inte tro det. De flesta killar kan nog intyga att efter 15 hände det inte så mycket med kuken.
    Nej, jag är själv kille så jag vet att det inte hände så jätte mycket efter 15 år men nån cm skillnad vart det ju.
  • Anonym

Min är knappt 12,5 men jag försöker vara glad ändå!

• Anonym (se på faan)

Shit detta var ett bra tag sen sist.
    Jag kollade igenom min gamla mail och fan detta.
    Jag vill bara påpeka att många angående att penisen inte växer efter 15 år hade fel.
    Idag är jag 17 och nyss när jag mätte, fick jag ett resultat på 17 lång och 14 i omkrets.
    Ha det gött!

Svar på tråden 13 13