Anonym skrev 2013-02-26 19:33:34 följande:
Jag förmedlar den kommande verkligheten för en kille med förhållandevis liten kuk i dagens storleksfixerade samhälle.
Men gud, om man själv är fixerad vid kukstorlek så uppsöker man givetvis tusen sexforum och läser alla trådar man kommer över i ämnet, varpå man givetvis inbillar sig att "samhället" är storleksfixerat. Om du slutar läsa de där specifika trådarna är jag övertygad om att du snart kommer uppleva att "samhället" blivit betydligt mindre storleksfixerat! Jag var själv som osäker tonåring övertygad om att jag eftersom jag vägrade raka fittan skulle få leva ensam livet igenom, vilket jag konstant bekräftade genom att läsa forum om just könshår på internet, där hår beskrevs som vidrigt och äckligt och kille efter kille intygade att han skulle vända på fläcken om ligget visade sig ha hår. Såhär tio år senare är min erfarenhet från det verkliga livet att inte en jävel bryr sig, och om de gör det så är det väl inte mig de ska ligga med.
Så mitt tips till TS är att inte låta det här dra iväg med dig. Om du letar så kommer du också hitta en massa "brudar" (eller troll?) som svär på att de aldrig skulle kunna ligga med något under 25 cm, men i verkligheten är det där bara trams. Din tjej är säkert genomkär i dig och kommer älska din kuk alldeles oavsett. Har man kommit så långt som till att ligga med varandra så spelar det där ingen roll. Dessutom lär hon vara för upptagen med att nojja över hur HON ser ut för att tänka på dig, så chilla och ta hand om varandra så blir det asfint!