• Elle84

Resa till Kos?

Har hittat en resa till kos som jag är lite sugen på. Har 2 barn på 8 månader samt 3 år. Vad säger ni om de? Har aldrig varit i Grekland utan alltid valt något annat land av någon konstig anledning. Hittat ett jätte fint hotell med rusch banor och allt möjligt roligt för barn. Ska tillägga att vi ville åka i slutet av maj. Tacksam för lite svar :)

• Svar på tråden Resa till Kos?
  • Frontline

Har du lust att länka till sidan där du hittade resan så man kan få se hotellet?
    Satt nämligen igår och letade efter hotell på kos, vi vart sugna på att åka lite senare runt augusti/september.
    Vi har 3 barn som är 1, 2.½ och 6 år då.

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Elle84

Absolut fixar det lite senare :) bästa hotellet är helt taggad

• Elle84

Har redan bokat :) ska betala nästan 15 000kr för 2 vuxna och 2 barn all inclusive för 1 vecka

• Frontline
    Elle84 skrev 2013-02-27 12:13:50 följande:
    www.apollo.se/resor/europa/grekland/kos/psali...
    Det såg ju skittrevligt ut, ska visa frugan när hon kommer hem.
    Jag har själv aldrig varit i Grekland så nu bestämde jag att vi skulle dit, frugan har varit där 3-4 gånger innan..
  • Skattkistan

Vi har bokat fritidsresors blue star hotell på kos sista veckan i augusti! Har varit på många grekiska öar (dock inte på kos) innan vi fick barn. Vi ska bo utanför kos stad i Marmari, då borde bi inte störas av fulla ungdomar! ;)

• Frontline
    Elle84 skrev 2013-02-27 12:16:00 följande:
    Har redan bokat :) ska betala nästan 15 000kr för 2 vuxna och 2 barn all inclusive för 1 vecka
    Nu har vi med bokat till samma hotell och vi reser den 18/9 och det kostade oss 24848:- i 2 veckor med all inclusive för 2 vuxna och 3 barn.
    Frugan vart eld och lågor när jag sa att jag hade preliminärbokat...

Du får gärna höra av dig om hur det var när ni har varit där TS...
  • Frontline

Har läst lite på en sida och det är lika mycket negativt om hotellet som positivt så jag hoppas nån här ser detta och kan säga hur det är...

• Elle84

De jag har läst om hotellet är gamla inlägg. Vet inte om det är samma som du har läst. Men ja jag läser det och tar det inte så allvarligt.

Vi som flyger från Köpenhamn har en deadline till den 31/8 :( super tråkigt måste jag säga. Enligt dom på Apollo så har dom bara bokat upp hotellet till och med augusti ut.
    Men har du också bokat på Apollo? Vart flyger ni ifrån?

• Frontline
    Elle84 skrev 2013-03-04 06:37:13 följande:
    De jag har läst om hotellet är gamla inlägg. Vet inte om det är samma som du har läst. Men ja jag läser det och tar det inte så allvarligt.

Vi som flyger från Köpenhamn har en deadline till den 31/8 :( super tråkigt måste jag säga. Enligt dom på Apollo så har dom bara bokat upp hotellet till och med augusti ut.
    Men har du också bokat på Apollo? Vart flyger ni ifrån?
    Ja vi har bokat med Apollo och flyger från Arlanda, vi har lika långt till Landvetter och det skilde inte mer en ett par hundra i pris samt att frugan har släkt i Stockholm så vi kan åka dagen innan och sova där och att dom tar bilen hem till sig i 2 veckor .

Har som sagt läst en del med men tar det med med en nypa salt då jag tror att många har för höga krav, inget kan vara sämre en det hotellet vi bodde på i Turkiet i höstas.

Svar på tråden Resa till Kos?