• Anonym (omg)

såg min mamma naken

Usch fyfan såg min mamma naken för första gången idag. Hon var helt naken, det var det värsta jag vart med om

• Svar på tråden såg min mamma naken
  • La Lola

Rakade hon av sig pälsen eller?

Jag vet, man ska inte mata Trollen.......
  • jashrinah
    Anonym (omg) skrev 2013-02-26 23:13:47 följande:
    kan ni sluta driva fram de vad ska ja göra
    beror på , i vilken situation såg du henne naken ? 

om hon gick omkring naken hemma så är det väll bara att säga till din mor att du inte är bekväm med det .
    råkade du öppna badrumsdörren så be henne om ursäkt och börja knacka =)  
  • Anonym (omg)
    jashrinah skrev 2013-02-26 23:22:35 följande:
    beror på , i vilken situation såg du henne naken ? 

om hon gick omkring naken hemma så är det väll bara att säga till din mor att du inte är bekväm med det .
    råkade du öppna badrumsdörren så be henne om ursäkt och börja knacka =)  
    jag råkade öppna.. Är de jag som ska be om ursäkt?? :O
  • Ojsan

Så det var det värsta du varit med om? Tell me more about it :)

• jashrinah
    Anonym (omg) skrev 2013-02-26 23:23:44 följande:
    ja . det är du som skall be om ursäkt , men  du kanske även kan föreslå att ni ska skaffa lås till badrummet ? :)  
    eller en liten vändbar upptaget /ledigt skylt =) är ju inte så kul när nån öppnar dörren och man sitter på toa ;)  
  • Anonym
    Anonym (omg) skrev 2013-02-26 23:23:44 följande:
    Ja vem annars? Man går inte in utan att knacka, däremot är det fullt normalt att vara naken i badrummet.
  • Anonym (Be Happy)

Var glad för det tjejen! för att du har skam, andra som har sura kommentarer ser jämt sina föräldrar nakna och klart de tycker det är konstigt. dessa människor har inget skam i kroppen och kan gå nakna hemma, byta sina kläder på gymet och bada nakna på firmafest, "syftar inte till alla" snacka om civilation!!!

• Anonym (omg)
    jashrinah skrev 2013-02-26 23:27:57 följande:
    ja . det är du som skall be om ursäkt , men  du kanske även kan föreslå att ni ska skaffa lås till badrummet ? :)  
    eller en liten vändbar upptaget /ledigt skylt =) är ju inte så kul när nån öppnar dörren och man sitter på toa ;)  
    jo men vi har lås. Men hon hade inte låst
  • jashrinah
    Anonym (omg) skrev 2013-02-26 23:32:03 följande:
    jo men vi har lås. Men hon hade inte låst
    då får du ta dig ett snack med mor din , för så jobbigt är det inte att vrida om ett lås. 
    och även om hon kanske inte har några problem med att visa sig naken för andra så  måste hon respektera att alla kanske inte vill se henne naken ! 

men iaf , börja knacka för säkerhets skull ;)  
Svar på tråden såg min mamma naken