Inlägg från: Hallonröd |Visa alla inlägg
  • Hallonröd

Bojkotta ICA

Bara rasister som kan uppröras av Mazettis krönika...det hon skriver stämmer ju!!

• Hallonröd
    Dr Mupp skrev 2013-02-27 15:53:23 följande:
    Så alla svenskar är inavlade idioter?

Var det det hon skrev..?!

Läs om, läs rätt!
  • Hallonröd
    Dr Mupp skrev 2013-02-27 15:58:51 följande:
    "En statistiker i bekantskapskretsen säger att det är mycket svårt att finna en ”svensk” som i tre generationer inte har en enda utlänning. Som att hitta en vit älg i skogen ungefär. De finns, men få har sett en. Kanske borde någon grävande journalist snoka lite i Sverigedemokraternas stamtavlor, de har ju själva begärt en sorts etnisk rensning i riksdagen. 
    (Allra renast är förstås de folkslag som isolerat sej i generationer och bara gifter sej med varann. De sitter där gravt inavlade med hängande hakor, svåra genetiska sjukdomar och en IQ på 70)."

Rena svenskar är med andra ord inavlade idioter.

Ja nu uppfattar du och tolkar det hon skriver lite annorlunda än vad jag gör! Och tar du illa upp av det hon skriver så betyder det - i mina ögon - att du är främlingsfientlig!

Inse fakta istället för att haka upp dig på vissa ord!
  • Hallonröd
    Dr Mupp skrev 2013-02-27 16:13:15 följande:
    Jag är finne, och därmed inte en inavlad svensk.

Ja men då så....varför hänger du upp dig på trivialiteter då? Kan du inte se att det var mer irioniskt menat det hon skrev...allt är inte svart eller vitt eller att det måste tas så bokstavligt.
    CMM skrev 2013-02-27 16:14:57 följande:
    Så man får inte kritisera sådant som skrivs "mot SD" utan att vara främlingsfientlig? Det var en intressant definition - jag vet flera som verkligen avskyr Sverigedemokraterna men som trots detta inte tycker speciellt bra om Mazettis krönika. Var passar de in i din fina lilla mall?

Jo självklart får man det...men hänger man upp sig på helt fel grejer och inte kan se saker på ett nyanserat sätt så pekar det lite åt fel håll...men visst,  var väl kanske att ta av mig att skriva så...
  • Hallonröd
    Hallonröd skrev 2013-02-27 16:24:26 följande:

Ja men då så....varför hänger du upp dig på trivialiteter då? Kan du inte se att det var mer irioniskt menat det hon skrev...allt är inte svart eller vitt eller att det måste tas så bokstavligt.

Jo självklart får man det...men hänger man upp sig på helt fel grejer och inte kan se saker på ett nyanserat sätt så pekar det lite åt fel håll...men visst,  var väl kanske att ta av mig att skriva så...

ta i*
  • Hallonröd
    CMM skrev 2013-02-27 16:32:40 följande:
    Det finns ju tiotusentals "antirasister" som inte missar minsta chans att sabla ned Avpixlat, det är precis samma sak som ovan fast tvärtom.

Precis och varför tror du det är så? Vad är Avpixlat, Exponerat etc. för sidor?!
Svar på tråden Bojkotta ICA