Inlägg från: Dr Mupp |Visa alla inlägg
  • Dr Mupp

Bojkotta ICA

Vad är det som är bra och vad är det som är upprörande? Det är ännu en vänstermupp som uppenbart anser att det inte finns nån svensk kultur. Sånna går det tretton på dussinet. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    Moonis skrev 2013-02-27 13:44:19 följande:
    Jag är uppvuxen på gård med en del djur och hur tror du vi slaktade djuren? Kalvarna va dom enda vi skickade iväg på slakt men höns, grisar, gäss, getter mfl. slaktade vi själva genom att snitta vid halsen. Hönsen högg man av huvudet med yxa och dom hönsen hade ju tio gånger bättre liv än alla dessa man stänger in på trång yta som åker genom kap sen.

Lägg denna energin på att kämpa för djurhållningen istället så djuren kan ha ett bra liv och även alla dessa transporterna. Där kan vi prata om lidande för djur!
    Om ni skar halsen av obedövade djur så bröt ni mot lagen. 

Den största skillnaden mellan halaslakt och vanlig slakt är att vid vanlig slakt är djuret bedövat med tex slakmask innan man avblodar det. Vid halaslakt är djuret vid medvetande när man skär av halsen.

Jag slakar kaniner, de bedövas först med ett hårt slag mot huvudet och sen avblodas. De är borta när slaget träffar skallen.  
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    Hallonröd skrev 2013-02-27 15:47:40 följande:
    Bara rasister som kan uppröras av Mazettis krönika...det hon skriver stämmer ju!!
    Så alla svenskar är inavlade idioter?
  • Dr Mupp
    Enter Sandman skrev 2013-02-27 15:55:44 följande:
    Skrev Mazetti det?
    Citera gärna det.  
    Hallonröd skrev 2013-02-27 15:55:53 följande:

Var det det hon skrev..?!

Läs om, läs rätt!
    "En statistiker i bekantskapskretsen säger att det är mycket svårt att finna en ”svensk” som i tre generationer inte har en enda utlänning. Som att hitta en vit älg i skogen ungefär. De finns, men få har sett en. Kanske borde någon grävande journalist snoka lite i Sverigedemokraternas stamtavlor, de har ju själva begärt en sorts etnisk rensning i riksdagen. 
    (Allra renast är förstås de folkslag som isolerat sej i generationer och bara gifter sej med varann. De sitter där gravt inavlade med hängande hakor, svåra genetiska sjukdomar och en IQ på 70)."

Rena svenskar är med andra ord inavlade idioter.

• Dr Mupp
    Hallonröd skrev 2013-02-27 16:12:17 följande:

Ja nu uppfattar du och tolkar det hon skriver lite annorlunda än vad jag gör! Och tar du illa upp av det hon skriver så betyder det - i mina ögon - att du är främlingsfientlig!

Inse fakta istället för att haka upp dig på vissa ord!
    Jag är finne, och därmed inte en inavlad svensk.
Svar på tråden Bojkotta ICA