• Qrunch

    Hur gör ni som lever med män som har potensproblem?

    Jag upplever detsamma som killen du beskriver. Det har lett till att vi börjat använda leksaker så att min fru också får njutning då själva penetreringen inte är så viktigt för henne.

    Jag gör allt som krävs gör att få henne att njuta. Jag smeker och slickar mer än gärna då detta är något hon verkligen gillar. Oftast så är det hon som får komma först och när hon har kommit en eller flera gånger så får jag mitt då det inte är så tidskrävande. För man blir ju lite sliten efter en orgasm ;)

    Detta problemet med att jag kommer i stort sett direkt vid minsta lilla beröring har börjat irritera mig då jag gärna vill vara i henne när hon kommer för jag gillar känslan av närhet samtidigt. så jag har bestämt mig för att söka hjälp då ingen av dessa "gör-det-själv" metoderna har hjälpt.

    Jag tycker att du ska begära från honom att han måste inse att det är ett problem som stör förhållandet och vill han vara med dig så borde han göra något för att du ska stanna kvar.

    För min del är det en självklarhet att han ska söka för det är hos honom problemet ligger.

    Detta var kanske inget du blev klokare på men nu vet du hur en medveten kille med samma problem som din upplever det.

Svar på tråden Hur gör ni som lever med män som har potensproblem?