Tatuering hur ont gör det i handen?
Hur ont gör det i handen?
Om de måste köra hårdare vad menas med det?
Menas det snabbare eller djupare?
Jag vill men vet inte om jag törs skriva fem bokstäver!
Hur ont gör det i handen?
Om de måste köra hårdare vad menas med det?
Menas det snabbare eller djupare?
Jag vill men vet inte om jag törs skriva fem bokstäver!
Vart på handen?? sen är det ju skillnad om du ska göra stora eller små bokstäver o vilken stil o så!!!
På sidan, kanske 3-4 mm i skrivstil!
Det ser billigt ut och jag har aldrig sett en högutbildad människa med ansvarskänsla ha wt-gaddar. Men det gör inte mer ont än annars har jag hört bidragstagarna och alkoholisterna säga vid bussen.
Jag tycker det är skitsnyggt! Men smaken är delad!
Men det var ju inte utseendet som jag undrade över utan om det gör väldigt ont på det stället!
"Marion" har du ingen tatuering, eller var har du din?
Det som gör ont på mig behöver inte göra ont på dig, alla har sina ställen det gör ondare så svårt att veta om du tycker det gör ont
Har ingen på sidan av handen men på insidan av fingret som tog ca 2 min och det är den som gjort ondast för mig, har även en liten på skuldran och en half sleeve på nedre delen av vänster arm.
På själva handen bleks det väldigt fort så då behöver du göra om det rätt ofta i jämförelse. En vän har tatuerat in sin sons namn på sidan av handen och den är rätt ny (mindre än 3 år gammal) och behöver fyllas i.
Jag har en på handleden, nu minns jag inte -hur- ont det gjorde mer än att det gjorde ont, haha. Men jag har ganska hög smärttröskel och sen kan tatueraren ta det lugnt.
Nej, men Lana del ray är väl inget pack?!