• Radioactiive

Ni som fick bristningar med nr 1, fick ni även mkt bristningar med nr 2?

Halloj

Som rubriken lyder fick ni mkt bristningar med nr 2? jag har fått mitt första barn å var fri fram tills vecka 30 sen blev jag bombaderad av dom. Hela magen ser ut som ett tiger slagsmål jätte fult. Men funderar lite fick ni som även fick bristningar med nr 1 fick ni även mkt när ni väntade nr 2 sedan?

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Svar på tråden Ni som fick bristningar med nr 1, fick ni även mkt bristningar med nr 2?
  • mollo

Jag fick med nr 1. Med nr två späddes det på lite och hamnade högre upp. Men såg ut som en zebra efter 1:an så jag tänkte inte så mycket på det:p

• iser

Jag fick mycket med ettan men med tvåan fick jag endast en liten,. Båda graviditeter har jag haft stor mage till min annars spinkiga kropp. Men tvåan var faktiskt gigantisk!! En skillnad var dock att jag inte ansamlade något vatten med andra om det kan ha med saken att göra.

• Colisa

Nej, det ser ungefär likadant ut efter tvåan som efter ettan, trots att jag var större vid andra graviditeten och fick ett större barn.

• iser

Ja, min tvåa var också mycket större. Nästan ett kg.

• keron

Fick hela magen full efter att jag passerat vecka 36 med första, innan det hade jag inte en endaste på magen. Med tvåan fortsatte det lite högre upp, men med trean och fyran fick jag inga nya. Fanns väl ingen oförstörd hud kvar som kunde brista xD

• Pandamamma79

Fick lite på magen med första. Nu är nr 2 i magen och det är ungefär samma som förra gången.

• Radioactiive

Hur ser de ut på er nu har era blekts mycket? Har sjukt svårt att acceptera minna kropp som är full av bristningar haha :p

• purple box

Fick en hel del med ettan. Med tvåan kom det lite till men de som redan fanns blev sååååå mycket värre. Såg också ut som en zebra.

• Radioactiive
    purple box skrev 2013-02-28 23:28:17 följande:
    Fick en hel del med ettan. Med tvåan kom det lite till men de som redan fanns blev sååååå mycket värre. Såg också ut som en zebra.
    har dina blekt något :)?
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • keron
    Radioactiive skrev 2013-02-28 23:04:36 följande:
    Hur ser de ut på er nu har era blekts mycket? Har sjukt svårt att acceptera minna kropp som är full av bristningar haha :p
    Ja, det var 9 år sen jag fick dom senaste bristningarna, så dom är helt vita :)

Jag hade också lite svårt i början när jag såg ut som en zebra och var bara 20 år. Men jag har lärt mig att acceptera och t o m tycka om min kropp, med bristningar och allt. Jag är en tiger, inte en zebraTungan ute
  • Radioactiive
    keron skrev 2013-03-01 12:51:09 följande:
    Ja, det var 9 år sen jag fick dom senaste bristningarna, så dom är helt vita :)

Jag hade också lite svårt i början när jag såg ut som en zebra och var bara 20 år. Men jag har lärt mig att acceptera och t o m tycka om min kropp, med bristningar och allt. Jag är en tiger, inte en zebraTungan ute
    Jo de är lite svårt jag ser ju inte ut som andra i min ålder, men dom har ju inte fött barn precis heller ;)
    de är väl så ja får tänka jag är en tiger ;)
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • purple box
    Radioactiive skrev 2013-03-01 10:41:18 följande:
    har dina blekt något :)?
    Ja de är ju inte lysande mörkrosa längre Solig
  • Ninniisen

Oj jag såg för jävlig ut efter första graviditeten. Bristningar på bröst, mage, lår och inte lite heller. Men med andra barnet fick jag en liten vid troskanten och vid graviditet 3 och 4 fick jag inte en enda.

Det är lite mer än 5 år sen jag fick mitt första barn och bristningarna har bleknat väldigt mycket även om det såklart syns

° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Gabriel 100731 ° ★ Alice 120919 ° ★
  • Radioactiive

skönt å veta att man inte är ensam iaf haha, hoppas de bleker bort mkt iaf :)

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
Svar på tråden Ni som fick bristningar med nr 1, fick ni även mkt bristningar med nr 2?