Anonym (Besviken TJEJ) skrev 2013-03-19 16:13:14 följande:
Soc tog han på falska grunder, du får tro på var du vill, men jag gjorde inget fel, de finns bevis på att jag har gjort allt rätt med min son, men de skiter soc i...
Jag har bara DYSELEXI, de är inget fel på mig för de, bara för att man har dyselexi, de är de ände jag har...
De är därför jag fick gå på särskola för jag hängde inte med, vi var 15 elever i min klass, häng med sj i en sån stor grupp, om du har svårt med läsning, matte, sen var de bråkit i klassen...
De är sista var slaget under bältet, bara för att man har gått på särskola så är de inget fel på en för de...
De är många som har barn som har gått på särskola, de var en som var graftutväklingstörd som fick behålla sitt barn, vad sa du nu då
Man går inte i särskola bara för att man har dyslexi. Min man har både dyslexi och dyskalkuli och har gått i vanlig skola. Man går i särskola om man har en utvecklingsstörning. Denna utvecklingsstörning gör att man oftast inte kan ta hand om sina barn heller. Man är inte en sämre människa för att man har en utvecklingsstörning, men kan inte klara av samma saker som de som inte är utvecklingsstörda. Jag har en storasyster som är utvecklingstörd. En superhärlig tjej som jag älskar, men hon bör aldrig under några omständigheter skaffa barn och skulle hon göra det skulle barnet omhändertas och placeras och det med rätta.