Inlägg från: Anonym (mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mamma)

Soc tog min son

Men vänta nu.....soc tog ditt första barn och nu är du gravid igen. Varför inte försöka få tillbaka vårdnaden om barn nr 1 och fokusera på det istället för att skaffa barn igen????? Och vad är det för stolpskott du blivit gravid med 2 (!!!) ggr om det nu är p g a hans beteende som soc tagit ditt barn? Soc tar inte barn från biologiska föräldrar bara så där utan anledning, vet du. 

• Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2013-03-02 16:36:00 följande:
    Kanske inte så mycket att göra åt saken nu när hon är i vecka 21...? 
    Nä, men hon ska knappast gnälla och gny här. Hon tycks ha satt sig i skiten själv. Stackars barn! 
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2013-03-02 16:44:18 följande:
    Hon har väl inte gnällt nåt, hon har ju inte ens skrivit i tråden? Och vi vet ju inget om vad som ligger bakom och vad som hänt. Är hon upprörd så kanske hon skrev osammanhängande och hoppade över fakta?
    Jo, hon har väl gnällt. Hon skriver att hon är förtvivlad och att soc gjort detta MOT henne. Men ingen tvingade väl ts att ligga med den där karln, eller?
  • Anonym (mamma)
    Anonym skrev 2013-03-02 18:15:40 följande:

Oj sen när bestämde soc vem man ska ligga och skaffa barn med .
    Kom igen! Hon skaffade ett barn med mannen. Soc tog det barnet. Nu är hon gravid med barn nr 2 och soc funderar på samma sak igen. Det kan väl inte ha undgått henne hur mannen är? Något måste det ju vara eftersom soc gör som de gör. Eller? Tror du att soc gör så bara för att? Hon valde att skaffa barn med denne man TVÅ (!!!), trots att han på något sätt gör att soc vill ta barnet från dem. Hm....... 
  • Anonym (mamma)
    ummabdilleh skrev 2013-03-03 09:19:50 följande:
    i mitt fall lovade socialhandlaggaren helt andra saker an hon gjorde..inte nog med det men nar jag anmalde henne for tjanstefel skrev hon  en lognutredning, att jag svalte mitt barn, att jag hallde socker i hennes valling nar hon var liten m.m..allt det hon skrivit har gjort det omojligt for mig att fa tillbaka henne tills hon ar 18..har gatt till advokater och gjort allt , de kan inte jalpa mig, den nya handlaggaren tror pa allt den gamla skrivit i utredningen och domde mig innan ens traffa mig
    Just det. På soc jobbar läskiga tanter vars enda mål i livet är att ta barn från intet ont anande snälla föräldrar. Hm..... Nä, så är det förstås inte!!! 
  • Anonym (mamma)
    ummabdilleh skrev 2013-03-03 19:58:09 följande:

du har inte varit i den situationen sa du vet inte tydligen..alla soctanter ar inte bra, vilket vi som varit inblandade med dom vet, men inte de som aldrig haft inblanding med dom som du tydligen
    Nä, men jag har suttit i socialnämnden i en liten svensk kommun.... Jag vet en hel del om hur föräldrar resonerar och om hur socialtjänsten kämpar med inkompetenta föräldrar. 
Svar på tråden Soc tog min son