Soc tog min son
Anonym skrev 2013-03-20 06:31:50 följande:
Snälla, tycker det är hemskt att dömma och påstå att ts har en utvecklingsstörning pga att hon gått särskola. OM nu fallet skulle varit att ts är utvecklingsstörd så skulle detta kommit fram vid graviditeten och bm besöken och då skulle soc troligtvis inte vänta hela 3 månader och 12 dagar innan de omhöndertog barnet utan på engång. Fokusera på det ts skriver och utgå därifrån istället för att " hitta på " och spekulera i om hon är störd på någotvis. Snälla hur hemskt är det inte att någon och i detta fall soc tog ditt barn? Jag hade själv aldrig nånsin klarat av att någon skulle tagit mitt barn, hade brutit ihop totalt då min bebis är mitt allt och min lycka. Så visa lite respekt i att ts faktiskt förlorat sitt barn och sen att det var pga pappan och att miljön ansågs vara farlig med en instabil pappa så tycker jag att du ska ta dig så långt ifrån denna man som möjligt och kriga för att få tillbaka ditt barn och fråga vad du kan göra för att få tillbaka ditt barn och vad som krävs utav dig då det enligt soc var pappan som var problemet så borde det finnas en chans för dig om du gör allt för att hålla mannen borta, be om hemlig identitet eller vadsomhelst. Kämpa på och försök samarbeta med soc för en lösning.