Täckbyxor för gravida - finns inte det?
Jag har letat överallt efter täckbyxor för gravida, men kan inte hitta det någonstans. Någon som vet om eller vart det kan finnas? Är verkligen i behov av det nu!
Jag har letat överallt efter täckbyxor för gravida, men kan inte hitta det någonstans. Någon som vet om eller vart det kan finnas? Är verkligen i behov av det nu!
Har aldrig sett det men jag tipsar om vanliga med hängslen.
Då kan man ha de oknäppta men de ramlar inte ner.
Jag har vanliga täckbyxor i stor storlek.
Funkar bra.
Bl.a. dobson har stora täckbyxor, har snott min mans .
Jag hade också täckbyxor med hängslen som jag lät bli att knäppa. Fungerar jättebra.
Jag är i vecka 23 och har haft vanliga täckbyxor fram till nu. Har haft hängslen, skärp, gummisnodd mm, men det är så otroligt oskönt när jag ska börja mig ner och knäppa pjäxor hela tiden. Dessutom syns glipan i byxorna.. Skulle verkligen vilja hitta en gravidskidbyxa!
Det är då man snor sin makes... ;)
Prova mansmodeller med ställbar midja. Det gjorde jag Finns många män med rejäl kula.
Jag har letat ihjäl mig, det finns inte.. Undrar hur de norrut gör?
Testade att ha mina egna med hängslen men de tryckte för mycket mot barnets huvud..
Testade större storlek men då blev alldeles för långa..
Har testat ett par av min mans byxor men jag ser inte klok ut. Skulle verkligen vilja hitta ett par mamma-täckisar, men det verkar ju tyvärr kört. Jag bor i norr och åker skidor i Åre på helgerna och barnens lov, inte ens här går det att hitta. Kanske har en affärsidé här
Jag har ett par ifrån haglöfs med ställbar midja, funkade när jag var gravid :) inköpta 2009 så vet tyvärr inte om just dom finns, men något liknande borde finnas :)
Det finns snowboardbyxor med häng som har snölås som man drar upp. Sådana skulle säkert fungera, då skulle byxan hamna nedanför magen och så drar man upp snölåset ovanpå. Vet inte var man köper sådana, har aldrig haft det själv men hade en kompis som jag brukade åka med för 10 år sedan som hade sådana byxor.
Nej, det är nog en rätt liten marknad... Min syster behövde ett par när hon var höggravid (mest för att kunna vara ute med äldre barn), och köpte då ett par rymliga på herravdelningen, där magen rymdes. Sedan fick hon sy upp benen litet, eller om hon bara vek upp dem?
Den här kanske funkar?
www.bonprix.se/produkt/termobyxa-mammamode-moerkbla-937288/
Ojdå, såg nu att den var slutsåld