Inlägg från: Anonym (Jag också.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag också.)

Varför bleks trosorna?????

Haha, ja, det här verkar inte vara helt ovanligt, och jag tror helt ärligt att det är fler än som "vågar" erkänna det som upplever det här. En del hävdar att det är sjukligt och att om man har så sura flytningar så ska man söka läkare. Trams, lider man inte av det på något annat sätt än att trosorna blir fula som fan så är det ingen fara ju.

Men ja, trosskydd verkar vara enda chansen.

• Anonym (Jag också.)
    hannis skrev 2013-03-02 21:44:28 följande:
    Trosan:

Jag menar, vad är problemet med att grenen är lite blekt? TS måste slänga trosor pga av det och då undrar jag varför? Vem skall titta i trosgrenen?
    Nu bryr jag mig inte längre, förutom att det ser tråkigt ut förstås. Maken vet ju att kläderna är rena, men när jag var singel hade jag aldrig dessa blekta trosor när jag skulle på dejt. Inte något man tänker på i stundens hetta kanske, men jag tänker ju inte direkt på att lägga trosorna så fläckarna inte syns.
  • Anonym (Jag också.)

Jag köper det där med urinen. Och jag tror inte alls att det behöver bero på ett rent urinläckage, utan att det helt enkelt räcker med att man torkar sig, och någon droppe ligger kvar i håret och sen ligger emot trosan och bleker.

Svar på tråden Varför bleks trosorna?????