• Anonym (Mr)

Tjejer! Skulle ni kunna tänka er medverka porrfilm, förutsatt ett tilltalande manus, skådespelare och ersättning

Hur känner ni? Vad skulle eventuellt stoppa dig från att vara med i porrfilm? Om du skulle avstå av flera skäl rösta på det som har störst inflytande på ditt val. Skulle du avstå beroende på flera, lika starka, skäl rösta övrigt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Skulle ni kunna tänka er medverka porrfilm, förutsatt ett tilltalande manus, skådespelare och ersättning
  • Anonym

Nej jag vill inte filmas när jag har sex och stönar falskt och få fittan inzoomad till allas beskådan. Sex för mig är något privat man gör med den man älskar inte på film. 

• Nice Girl Wrong Place

Aldrig.
    För det första tilltalas jag inte av tanken, för det andra skulle jag aldrig utsätta min dotter för vad det skulle innebära i framtiden. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anonym

Nej. Det finns inte en enda aspekt av det som tilltalar mig.

• lykantrophona

Jag tilttalas av tanken, men vet att samhället ser ner på tjejer inom porr, och vill inte att ett "extraknäck" förstör mina chanser till riktig karriär.

• missan75

Aldrig i livet. Jag vill inte att vem som helst ska kunna se mig naken och in action. Känner att det är rätt privat faktiskt.

• missan75

Sedan skulle det kunna stå i vägen för framtida jobb, det skulle jag aldrig riskera.

• Anonym (Mr)
    lykantrophona skrev 2013-03-03 12:19:34 följande:
    Jag tilttalas av tanken, men vet att samhället ser ner på tjejer inom porr, och vill inte att ett "extraknäck" förstör mina chanser till riktig karriär.
    Har du någon uppfattning om det är män eller kvinnor i samhället som ser ner på tjejerna som gör porr?
Svar på tråden Tjejer! Skulle ni kunna tänka er medverka porrfilm, förutsatt ett tilltalande manus, skådespelare och ersättning