• Pumpkin

Lost in bilbarnstolar

Vi har en Maxi-Cosi Mobi till vår son och kan inte tänka mig att vi skulle kunna vara mer nöjda med en annan stol - den är helt enkelt perfekt för oss Sonen är nu snart 3 år och har fortfarande gott om plats (trots att han ligger lite över medelkurvan både på längd och vikt) och den enkla lutningsfunktionen är toppen eftersom han ofta somnar i bilen (vi åker också långa sträckor flera gånger per år).

Så ja, jag rekommenderar den helt enkelt  

Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lillasyster BF 130504
  • Pumpkin
    Sisisisi skrev 2013-03-04 07:56:35 följande:
    Jag har precis köpt en BeLogic till min 4-åring! Han har vuxit ur de flesta andra bakåtvända men den här är så stor så den borde funka tills han är 5,5 år! Väldigt nöjd hittills, den är lätt att montera, han sitter bra, den kan lutas om han ska sova länge.
    Jag skulle främst kolla på BeLogic om jag vore du, i andra hand axkid minikid, den har oxå lång användningstid.

Besafe izi kid är ju oxå en mycket trevlig stol men har tyvärr kort användningstid, min son var för lång redan innan han fyllde 4 år.

Vi har en multitech oxå och är väldigt nöjd med den.
    Ni upplever inte att benutrymmet är litet? För det tycker jag man läser i alla tester. Annars verkar det vara en riktigt bra stol.
    Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lillasyster BF 130504
Svar på tråden Lost in bilbarnstolar