• Anonym (sviken)

Familjeliv har förstört min helg

Så har helgen passerat och jag känner mig så sviken och besviken. Jag hade sett fram emot att få hjälp med disken, att få mysa i soffan framför en film med ett glas vin och framför allt att få ha sex. Sambon har istället spenderat hela dagen idag, större delen av natten mot lördag samt ett antal timmar igår med att sitta på familjeliv och tjafsa. Nu ikväll så har han valt att tjafsa här framför att ha sex och sedan klagar han på att vi aldrig har sex. Vad förväntar han sig? Att jag ska ha sex de dagar jag är som tröttast efter jobb och att sköta allt här hemma, att jag ska släppa till när barnen är vakna och springer runt här hemma? Jag har jättesvårt att få orgasm, det är först de senaste ca 1,5 åren jag ens kunnat och det tar närmare 1 timme sex att komma till det så en 5-minuters snabbis är inte lockande för mig, jag vill få njuta av sexet också så det är helgkvällar som är lättast att få till det och generellt är söndagar bäst då jag är piggast då (går upp 4.30 på vardagarn).

Vet verkligen inte vad mer jag kan göra, han bryr sig tydligen inte om mig längre, och om han gör det så ligger hans feta, trötta, fula och tråkiga sambo typ på plats 10 i prioritetsordningen, efter öl, tv-spel, jävlas med främlingar online osv. Jag ger fan upp snart

• Svar på tråden Familjeliv har förstört min helg
  • Nockan
    Anonym (sviken) skrev 2013-03-03 22:46:16 följande:
    Så har helgen passerat och jag känner mig så sviken och besviken. Jag hade sett fram emot att få hjälp med disken, att få mysa i soffan framför en film med ett glas vin och framför allt att få ha sex. Sambon har istället spenderat hela dagen idag, större delen av natten mot lördag samt ett antal timmar igår med att sitta på familjeliv och tjafsa. Nu ikväll så har han valt att tjafsa här framför att ha sex och sedan klagar han på att vi aldrig har sex. Vad förväntar han sig? Att jag ska ha sex de dagar jag är som tröttast efter jobb och att sköta allt här hemma, att jag ska släppa till när barnen är vakna och springer runt här hemma? Jag har jättesvårt att få orgasm, det är först de senaste ca 1,5 åren jag ens kunnat och det tar närmare 1 timme sex att komma till det så en 5-minuters snabbis är inte lockande för mig, jag vill få njuta av sexet också så det är helgkvällar som är lättast att få till det och generellt är söndagar bäst då jag är piggast då (går upp 4.30 på vardagarn). Vet verkligen inte vad mer jag kan göra, han bryr sig tydligen inte om mig längre, och om han gör det så ligger hans feta, trötta, fula och tråkiga sambo typ på plats 10 i prioritetsordningen, efter öl, tv-spel, jävlas med främlingar online osv. Jag ger fan upp snart
    Har du tagit upp det med honom? Sätta en spärr så att han inte kommer åt FL?
    I'll be here patiently waiting. To see what you find.
  • Anonym (sviken)

Jadå, tagit upp det med honom men han blir bara sur och då får det fan va. Som det känns nu vill jag inte ha sex denna månaden heller. Spärra fl är omöjligt för mig då han är it-nörd och tar sig runt typ allt

• jashrinah
    Anonym (sviken) skrev 2013-03-03 22:46:16 följande: Vet verkligen inte vad mer jag kan göra, han bryr sig tydligen inte om mig längre, och om han gör det så ligger hans feta, trötta, fula och tråkiga sambo typ på plats 10 i prioritetsordningen, efter öl, tv-spel, jävlas med främlingar online osv. Jag ger fan upp snart
    oj , var inte så hård mot dig själv !  

• Bibbidi

Gick du fram till honom och sa att du ville ha sex? Då hade han säkert lämnat datorn. Flört

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Mannen 58

Göm nätverkssladden......... och sedan tar du en allvarlig diskussion med honom.

Ställ konkreta frågor som måste få ett ärligt svar.

Vill du leva med mig?
    Tycker du att vi lever ett bra liv tillsammans.

Nähä inte det!  Hur vill du att vårat liv ska se ut om vi har det bra?
    På vilket sätt bidrar du nu till att vi ska få det`
    Vad vill du att jag ska göra för att vi ska få ett bra liv tillsammans?
    På vilket sätt ser du till att jag är på det humöret så att jag vill göra allt det här som du tycker ingår i ett bra liv.

På vilket sätt visar du att du är intresserad av mig  och vill leva med mig och älskar mig?
    Tycket du att jag visar intresse för dig?

Har du någon gång funderat på varför jag inte visar så stort intresse för dig?

fortsätt och ställ konkreta frågor till honom men du måst bidra själv med.....

titta varandra i ögonen tre minuter tre gånger om dagen i en vecka...

Ligg i sked en stund sedan ni lagt er.... gör det en vecka utan att ha sex...turas om att ligga innerst ytterst.
    Vänta med att beröra erogena zoner till dag.... 4-5 men stimulera inte någon till orgasm.... ha sex efter en vecka om ni vill.. .annars så fortsätt med skeden....... utan kläder på.......

finns så mycket bra sätt att hitta tillbaka ............  om man vill... 

• Nockan
    Anonym (sviken) skrev 2013-03-03 23:02:03 följande:
    Jadå, tagit upp det med honom men han blir bara sur och då får det fan va. Som det känns nu vill jag inte ha sex denna månaden heller. Spärra fl är omöjligt för mig då han är it-nörd och tar sig runt typ allt
    Låter jävligt märkligt att hänga framför FL istället för att umgås med sin partner? Visserligen kan vissa diskussioner ibland vara medryckande men jag skulle släppa allt om min partner bad mig eller på annat sätt visade sitt missnöje..
  • Anonym (sviken)

Jag sa "ska vi ha sex" och fick "jag kommer snart" till svar för 1,5 h sedan.

Ställer jag konkreta frågor får jag bara fjanterier tillbaks allt som oftast och sedan är det ju mitt fel att vi aldrig har sex eftersom jag så sällan vill, nej jag vill inte bara knulla 15 minuter pang på, jag behöver förspel som pågår även utanför sovrummet typ snälla ord, kramar, pussar och kanske en blomma någon gång men det kan han tydligen inte uppbåda förrän han får sex regelbundet och ofta och jag kan inte förmå mig till att vilja ha sex jämt utan att känna att jag är annat än barnvakt, privatkock och städerska som han knullar. När sura morsor på fl är roligare och viktigare än mig så ger jag fasen upp

• Nockan
    Anonym (sviken) skrev 2013-03-03 23:15:11 följande:
    Jag sa "ska vi ha sex" och fick "jag kommer snart" till svar för 1,5 h sedan.
    Ställer jag konkreta frågor får jag bara fjanterier tillbaks allt som oftast och sedan är det ju mitt fel att vi aldrig har sex eftersom jag så sällan vill, nej jag vill inte bara knulla 15 minuter pang på, jag behöver förspel som pågår även utanför sovrummet typ snälla ord, kramar, pussar och kanske en blomma någon gång men det kan han tydligen inte uppbåda förrän han får sex regelbundet och ofta och jag kan inte förmå mig till att vilja ha sex jämt utan att känna att jag är annat än barnvakt, privatkock och städerska som han knullar. När sura morsor på fl är roligare och viktigare än mig så ger jag fasen upp
    Du kanske skulle tipsa honom om den här tråden och be honom argumentera för fördelarna med att sitta på ett forum på nätet istället för att mysa, kyssas och ha sex med sin fru? Umgås med barnen? Eller är livet på nätet så mycket mer viktigt för honom att det är värt att sätta er relation och samliv åt sidan?
  • LoLs pappa

Han kanske ser denna tråd och vaknar till.
     Hellre tjaffsa på ett forum än mysa med frugan.
    Då ÄR ngt fel, allvarligt. 

• Anonym (sviken)

Han kom iaf och lade sig till slut, efter att ha blivit spärrad på fl igen. Snackat lite och får väl se hur mycket som fastnat och hur länge det räcker

Svar på tråden Familjeliv har förstört min helg