• Vanilla ice queen

Vilken färg på godis väljer du?

Tänk att det står en skål med godis med de vanligste kulörerna och du ska ta en, vilken färg väljer du helst?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-04 20:09
    Kanske ska understryka att jag tänker på typ malacofiskar, gott och blandat (ej lakritsen) och dyl. Då brukar dessa färger vara de som finns och jag tror att de flesta väljer först de orangea men min syster tror röd

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg på godis väljer du?
  • pigglet

Äter just aldrig sådant godis. Men skulle jag bli bjuden så blir det absolut en gul och den ska ätas tillsammans med en svart faktiskt! Smakerna passar utmärkt tillsammans   :)

• anchel

Orange. Alltid orange. Äter inget grönt godis överhuvudtaget. Grönt är äckligt... 

• Themis

Grön, sen röd, sen orange, sist gul.

Om det inte är en lyckad citronsmak, för då kan gul komma direkt efter grönt.

Vissa människor borde be ett träd om ursäkt varje gång de andas! /wrath of Themis
  • Bling1975

Orange är godast, men det bor tydligen en 3-åring i mig som gillade de röda så jag väljer av någon anledning fortfarande dem först. De gröna slänger jag.

• fortsätt paddla

Röd, grön, gul, orange...i den ordningen.

• UrBalans

Grön sen gul (saltlakrits på samma plats) sötlakrits bjuder jag inte ens bort för dom är så vidriga

• rosakatt

Grön, gul, röd, sen kan den där äckligs orange ätas av någon annan eller slängas! Usch!
    Men jag äter de mindre goda först så kvar i påsen finns alltid de gula o gröna till de riktigt goda stunderna ;)

• Miss Obsessive
    Miss Obsessive skrev 2013-03-05 00:26:25 följande:
    Röstade grön, men goaste godisen i gott å blandat-påsarna är ju lakritsen Solig
    Då menar jag de med hål i, finns väl en till sort i påsen, som inte är lika god.. 
Svar på tråden Vilken färg på godis väljer du?