Min 16 åriga dotter har träffat 9 år äldre pojkvän!
Hej!
För ett tag sedan kom min dotter och berättade att hon träffat en pojkvän, vad kul tänkte jag.
Jag blev nyfiken och frågade vem han var, men hon har inte velat prata om honom så mycket.
Hon har sovit borta varje helg när hon är hemma hos mig under några veckor, vet inte hur hon gör när hon är hos sin mamma.
På vardagarna får hon sova hemma, bland annat för att jag bara träffar henne varannan vecka och att hon ska sköta skolan.
I fredags när jag kom hem från jobbet stog hon och gjorde sig så fin framför spegeln, jag hade hoppats att hon skulle hålla sig hemma så vi kunde få i alla fall en helg kväll tillsammans.
Då föreslog jag att hennes pojkvän kunde komma hit och äta så jag fick träffa honom, då sa hon att hon skulle iväg på någon fest med några kompisar.
Jaha, skäms hon så mycket över sin pappa att hon inte vill visa upp sin pojkvän tänkte jag.
Nu i lördags så åkte jag för att hämta min dotter från sin fotbollsträning utan att hon visste att jag skulle det, när jag satt ute och väntade i bilen ett tag så kommer hennes kompisar ut, jag frågar en av tjejerna om Molly är på gång.
Tillslut så kommer hon ut hand i hand med en kille, de stannar vid en bil och kysser varandra innan de åker iväg.
Min dotters pojkvän är tydligen hennes tränare, en 25 årig kille!!
Jag blev chockad, jag tycker det är en stor ålderskillnad i hennes ålder. Vad är det för fel på killarna i hennes ålder tänker jag. Hur känner ni??
Jag vill min dotters bästa och vill att ingenting ska hända henne. Det lilla jag träffat killen är på min dotters matcher så jag vet egentligen ingenting om honom.
Finns det några andra föräldrar här som har döttrar med äldre pojkvänner? Hur var eran reaktion när ni fick veta och hur tog ni det på för vis?
Tack. / Joakim