Jag utmanar DIG!
Jag är på. Har gått upp 4 kg på en månad (?). De plus några till ska bort till sommaren. Vägning vilken dag? Måndagar?
Jag är på. Har gått upp 4 kg på en månad (?). De plus några till ska bort till sommaren. Vägning vilken dag? Måndagar?
Tränar 4 konsitionspass i veckan, jag ska antingen lägga till ett styrkepass eller byta ett kondition till styrka. Börjar denna vecka.
Jag tränar kondition 3 ggr per vecka och ska lägga till ett styrkepass per vecka. Äter LCHF och har gjort sen i somras. Gått ner en del men står nu still. Även gått upp lite igen. Är mer strikt nu. Mindre kolhydrater och mindre mejerier. Vägning måndag blir väl jättebra tycker jag. Hur har du själv lagt upp mat och träning?
Vägning från i måndags. 68 kg. Gickner 4 kg förra veckan, mest vätska. Kör helt mejerifritt. Var även på gymmet igår med gyminstruktör och hon gjorde iordning ett styrkeschema till mig som jag ska följa 2 dar i veckan. Såå peppad.
Har kommit ur banorna lite. Men ska köra ett indoor walking pass ikväll. Och i helgen ska jag iväg på tävling med hundarna och på hotellet finns gym och pool så jag ska träna och simma lite imorgon. Och har bakat lite fröknäcke till mellanmål att knapra på när hungern slår in. :)