• Anonym (Frustrerad)

Min fru slutade mitt i sexakten

Det har hänt förr och igår hände det igen. Mitt i det som mest upphetsade förspelet kommer min fru på att hon inte vill och bara slutar. Sen somnar hon. Ofta kan jag bli avvisad när jag tar initiativ, men ibland händer det alltså att hon "kommer på" efter ett tag att hon inte vill. Jag blev ganska frustrerad i alla fall. är det fler män som upplevt det och hur är det med er kvinnor, skulle ni kunna släppa det utan att bli så sexuellt frustrerade i en motsvarande situation?

• Svar på tråden Min fru slutade mitt i sexakten
  • George 1

Säkert sex, avbrutet samlag.......
    släng ut surkärringen och skaffa ngt ungt läckert
    visa att du är manför din snopp  

• Anonym (Inte ok)

Det där är ju inte helt okej om det händer gång på gång..
    Hade själv blivit vansinnig om man blir lämnad sådär mitt i allt och den andre bara vänder sig om och somnar.

Jag rekommenderar nog att ni pratar ut om detta på allvar, få henne att förstå vilket problem det faktiskt är när hon gör så.
    Det måste få vara okej att inte känna för sex, men då påbörjar man inget på sånt där "ret-vis". 

• Anonym (nja)

Du har ju inte lyckats fånga henne helt då...fråga henne vad det är som gör det!

• EllinorE

Fråga henne va hon tänker på när hon kommer underfund med att hon inte är sugen.
    Jag kan bli sådan om disken inte är diskad tex.
    Fjantigt, jajjamensan, men sant!

Annars så säg till henne! 
    Eller köp hem ett TENGA EGG och fortsätt ensam med henne liggandes bredvid dig, det lär ju få henne att reagera på ett eller annat sätt!

• Baloo81

Men vad säger hon när du frågar henne varför hon inte vill. Och " jag har inte lust eller jag vet inte" är inget svar. Jag förstår att du blir galen. Hur ofta har ni sex då?

• Anonym

Alltsa, hon kanske egentligen inte orkar ha sex, men kanner sig tvungen och paborjar forspelet for din skull s a s. Blir trottare ju langre ni haller pa och sa hinner ni inte fa till det forran hon ar dodstrott och bara vill sova.

• Anonym (Frustrerad)

Det är som du skriver , hon vill nog men blir tröttare och som hon själv säger "orkar inte komma igång". Det är inte "ret" mao. och jag anklagar henne inte för det, men likväl är det frustrerande. Och vi har bra sex i övrigt men jag vill oftare än henne. I det här fallet var det faktiskt hon som tog initiativet också. Men det verkar som att även kvinnor skulle bli frustrerade i motsvarande situation.

• Fröken reserverad

Jag skulle bli fruktansvärt frustrerad. Det är inte ok. 
    Självklart kan det hända ibland, men händer det ofta får hon väl lära sig att säga nej direkt istället.

Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (M)

Så blir det ofta för oss också. Jag brukar förvarna när jag känner på mig att jag kanske inte kommer orka. Då har han i alla fall chansen att låta bli helt om han vill. Fast sist var det faktiskt han som var tröttast.

• Anonym

Lite som när män kommer för tidigt och somnar. Sjukt frustrerande.

Är du säker på att det är förspel ni håller på med? Hon kanske bara vill mysa lite innan hon somnar.

Svar på tråden Min fru slutade mitt i sexakten