Philippa skrev 2013-03-05 21:04:13 följande:
Varför ska ett fotstöd tåla mer?
Tror nämligen maxvikten på 3 kg är samma på alla vagnar....
För oss behövs det, därför försvinner scootern. Tidigare modeller hade fotstöd i metall, vilket skulle passa oss bättre. Att den inte är godkänd för mer än tre kilo är en sak, men att den faktiskt tål mer än det är viktigt.
enlitenbitkaka skrev 2013-03-05 21:07:05 följande:
Varför då? Vad ska du transportera på fotstödet? Babyjogger city mini GT är relativt rymlig och tar 35kg liksom Urban Jungle. Brio Go har lång rygg, dock lite kort fotstöd.
Jag ska inte transportera någonting på fotstödet. Jag har tittat på en GT, har du provat den med sovande barn? Man kan ju inte reglera fotstödet på den och jag funderar på om det funkar att ha som sovvagn i längden? En Go har vi haft, och visst är den rymlig, men just fotstödet stör mig...
santana01 skrev 2013-03-05 21:05:05 följande:
Vi har en Britax B-agile, just för att vår dotter är ganska lång (2 år 4 mån och ca 95 cm), och den är verkligen rymlig, det finns gott om växtmån ifall hon skulle behöva vagnen länge. Dessutom har den jättebra liggläge och hon sover väldigt gott i den.
Tyvärr kan den nog inte kallas stadig, den är väldigt lätt och därför kanske lite skranglig.
Åh, vad synd! Har hört en del gott om den i övrigt, men att den just är lite ranglig... :S