Min 6 åring är gravid!
Hahaha ärligt talat jag tror att den som gjorde den andra tråden lyckades med de den vill , uppenbarligen ville den personen skapa en disskusion och det lyckades den verkligen med
ahahah börjar bli osäker på vem som är mest patetisk, de som disskuterar eller den som gjorde tråden
sedan ärligt talat . TÄNK om de är sant och någon faktist söker hjälp fyfan vad ni borde skämmas i såfall .
Vem vem den här tjejen kanske har alkoliserade föräldrar som inte bryr sig eller hon kanske faktist har blivit våldtagen sedan sitter en massa VUXNA människor och skriver en mamma skit allvarligt nu tycker jag faktist folk får bestämma sig , ena säger att hon ska förlita sig på vuxna sedan sitter folk och snackar en massa skit .
Ärligt jag tror inte att de är på riktigt men TÄNK om det är på riktigt isåfall tycker jag synd om henne
Fan då jag var 11 lekte jag med baribe men tyvärr så har tiderna förändrats och jag känner folk som har förlorat oskulden vid 12 års ålder vilket jag tycker är SJUKT men så är fallet så varför skulle det vara så OTROLIGT att en 11 åring har haft sex?