Inlägg från: Frutess |Visa alla inlägg
  • Frutess

Mammaledig i haninge

Hej! Jag är hemma med min son på snart 3 månader. Vi kommer flytta till Västerhaninge i maj och jag vill jätte gärna bli av med grav.kg! Och så klart lära känna fler mammor och bäbisar:) Kommer från Haninge. Men flyttade till Eskilstuna eftersom jag började plugga. Men nu när jag är färdig så flyttar vi alltså tillbaka så vi har nära till våra familjer och vänner igen:)

• Frutess

Jessssica: vi flyttar till gränsvägen!:) hur gamla är din son? Min lilla Albin blev 3 månader i lördags:)

• Frutess

Nej men va roligt haha^^ vi flyttar in på 32an nu i mitten på maj!:) haha ja de kan jag förstå! Är de ert första också?

• Frutess

Ja typ bort på vägen tro tom att de är sista huset på höger sida om jag inte minns helt fel:)
    Ja absolut! :D

• Frutess

Hej! Nu har vi flyttat färdigt och boat in oss!:). Vad säga om att planera in en promenad någon dag? @jessssica

• Frutess

Jessssica: hur ser det ut fram över för dig? Vi åker iväg nu på tisdag och är borta till den 15e men tänkte vi kanske kunde ta en promenad efter det? Har haft fullt upp med lilleman som varit dunder förkyld och nu senaste veckan haft tänder på G i tisdags natt sprack första framtanden upp och igår och idag har han varit suuuuper tjurig igen så gissar på att de är en till tand på väg:( men men förhoppningsvis är han bättre efter vi varit iväg:)

Välkommen till Haninge maddejo! För oss gick flytten jätte bra! Under 2 dagar med 2-3 turer /dag flyttade vi och sonen sov i bilen när vi åkte:) och vi flyttade Från Eskilstuna så det blev ett par mil;) men nu är det skönt att allt är klart och att vi boat in oss ordentligt! Min son är 5 månader nu:)

Svar på tråden Mammaledig i haninge