• ettmirakel

Svullna bröst, mår illa mitt i natten och spänd mage V.22

hej alla går in i vecka 22 imorgon.. har börjat läcka rå mjölk.. nu typ spänner mina bröst oerhört mycket och är svullna har mega ont, kan inte gå med bh ingenting men ser inte så fräsht ut att gå utan bh..

har ni några tips på bra bh:ar som sitter bra och ni kan rekomendera

tack :)

ps.

nu på natten kan jag få att jag mår JÄTTE illa och sen spänner det jätte mycket i magen ska fråga min bm imorgon, men tänkte fråga här först ifall det är någon som känner igen sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-07 13:50
    har inte haft illamåendew innan, och det kommer bara emellanåt ..

• Svar på tråden Svullna bröst, mår illa mitt i natten och spänd mage V.22
  • Babymammy

Hej... Här är en till med svullna bröst som också läcker redan nu :) Själv är jag i v. 21+4... 
    Det finns mjuka sköna bh:ar på Lindex vet jag iallafall , där köpte jag mina... Kan inte alls ha sånna
    vanliga längre , dom är bara obekväma och gör ont på mig...

Hoppas illamåendet går över :(      

• ettmirakel
    Babymammy skrev 2013-03-07 14:06:42 följande:
    Hej... Här är en till med svullna bröst som också läcker redan nu :) Själv är jag i v. 21+4... 
    Det finns mjuka sköna bh:ar på Lindex vet jag iallafall , där köpte jag mina... Kan inte alls ha sånna
    vanliga längre , dom är bara obekväma och gör ont på mig...

Hoppas illamåendet går över :(      
    det är hemskt har kollat lite över allt men inte på lindex faktiskt köpte en amningsbh från HM, men det var inte alls skön så den ligger bara nu i lådan. trodde den skulle vara mycket skönare.. men får åka in och kolla på lindex :)

ja hoppas jag också det är riktigt jobbigt när det kommer såna mega attacker mitt i natten  :(

vätskan som kommer från mina bröst är lite genomskinlig och kommer inte jätte mycket men känns mega wierd blir kallad kossa av min kille haha. Skrattande
  • XcsM

Ett tips är att skippa bygelBH. När brösten växer kan de trycka ihop mjölkgångarna och det kan ibland göra rätt ont (samt att det inte är riktigt bra om du vill amma av det jag förstått). Jag har kört på seamless-underkläder från Kappahl och mjuka BHar från Lindex från v20, de har varit kanon Om du fortfarande läcker mjölk sen kan du köpa amningsinlägg och lägga i, men jag slutade läcka när jag slutade med bygelbh.

• ettmirakel
    XcsM skrev 2013-03-07 14:22:53 följande:
    Ett tips är att skippa bygelBH. När brösten växer kan de trycka ihop mjölkgångarna och det kan ibland göra rätt ont (samt att det inte är riktigt bra om du vill amma av det jag förstått). Jag har kört på seamless-underkläder från Kappahl och mjuka BHar från Lindex från v20, de har varit kanon Om du fortfarande läcker mjölk sen kan du köpa amningsinlägg och lägga i, men jag slutade läcka när jag slutade med bygelbh.
    okej tack så jätte mycket för dina tips !! då blire mini storhandling  av underkläder idag med killen haha :D
Svar på tråden Svullna bröst, mår illa mitt i natten och spänd mage V.22