Ja, jag känner starkt för att få gifta mig. Vissa av mina kompisar undrar om man gör det för att kompenserar det för att man har svårt för att få barn.
Då blir jag nästan lite irriterad. Självklart hade jag ju lagt alla mina tanker innan bara på barn och inte bröllop. Men nu när man har faktiskt haft tid att tänka på det för att man ger allt lite åt annat så känns det ju så bra.
Men har man mensvärkssmärtor varje dag tror du då? Hjärnan går ju lite på tankar nu, att tänk om. :) Men tror inte vi lyckades på en omgång dagen innan ägglossning.
Men det som känns bra är att jag vet att om jag får den nu på måndag (om de prickar så rätt) är ju att jag får börja på piller gång nr 2 så snart. Och det dröjer inte så länge. :)
Jag va där en torsdag, o han sa att på lördag får du ägglossning.Och om det inte tar så får du mens om 18dagar från o med nu. Jag sa att det kan man väl inte veta. Men han sa jo jag ser/vet det. ? Så vet inte hur han räknat. Tror han ränknat 17 (ägglossningsdag) + 17 blir min cykel. 34dagar.
Ok, så han säger egentligen att dom 3dagarna innan,under o efter är bäst? Kändes lite annorlunda att hoppa över vissa dagar så tror om ja känner mig själv rätt att vi kommer ha varje dag precis runt omkring där. Man vill ju inte missa :)
Vi har pratat om just Danmark för att vi är trötta på att vänta. Låter kanske sjukt hos vissa att man ska ge det tid. Men vi känner att det är det vi ger allt för nu och sen över 1år tillbaka.
För om det inte blir graviditet nu av dessa 2 gånger. Då blir det undersökningar och utredning. Sen ev en omgång till och sen sprutor. Och då är vi redan igång på nästa år igen..
Hoppas nu på att du får ägglossning om 9 dagar nu då! Håller tummar!!
Ska ni åka bort på sem?